افتتاح سینمای پارک طبیعت پردیسان

سینمای پارک طبیعت پردیسان با حضور جمعی از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست و تعدادی از هنرمندان و دوستداران محیط زیست افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ اسماعیل کهرم مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این مراسم گفت: نبود فرهنگ زیست محیطی مهمترین مسئله روز کشور است و ناآگاهی مردم در این زمینه به اهمیت محیط زیست مهمترین مشکل در بحث حفاظت از محیط زیست است.

وی با اشاره به اینکه پررونق شدن سینمای محیط زیست پردیسان می‌تواند بین هنرمندان رقابت ایجاد کند افزود: سینما بهانه است یک رسانه قوی برای فرهنگ‌سازی محیط زیست هستند که متاسفانه بین دوستداران طبیعت و هنرمندان نقطه اتصالی وجود ندارد که امیدواریم راه اندازی سینمای محیط زیست این مشکل را حل کند.

محسن دادخواه‌نیکو، سرپرست دفتر پارک پردیسان نیز در ادامه مراسم افتتاح پارک سینمای پردیسان گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه که بیشتر افراد  به این پارک می‌آیند فیلم‌های حیات وحش و مسائل زیست محیطی دراین سینما اجرا خواهد شد.

وی افزود: هدف از اره‌اندازی سینمای زیست محیطی توسعه ارتباط دوستداران محیط زیست و حیات وحش با سازمان محیط زیست است.

سرپرست دفتر پارک پردیسان با اشاره به اینکه افراد می‌توانند جواب سوالات زیست محیطی خود را دریافت کنند خاطرنشان کرد: در روزهای آخر هفته اطلاع رسانی به صورت پایلوت انجام می‌شود همچنین اکران فیلم‌های زیست محیطی و برگزاری موضوعات دوستداران محیط زیست در طول هفته مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: افتتاح ، سینمای ، پارک ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار