تئاترنت به جمع درگاه‌های پیش‌فروش بلیط نمایش "هملت" پیوست

با پیوستن تئاتر نت به جمع درگاه های اینترنتی پیشخرید بلیط تئاتر، بلیط های نمایش "هملت" کار آرش دادگر در سه سایت تماشاخانه ، تیوال و تئاتر نت عرضه می شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ نمایش هملت از 30 اردیبهشت در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir ، سایت تئاتر نت به آدرس www.theatrnet.com و سایت تی وال به آدرس www.tiwall.com نسبت به پیش‌خرید بلیط این نمایش اقدام کنند.

در این نمایش شبنم فرشاد جو، خسرو شهراز، مهران امام بخش، وحید راد، امین طباطبایی، عمار عاشوری ، محمد رضا علی اکبری ، بهروز کاظمی، حسام منظور و ساناز نجفی ، اسمعیل صالحی و مهراب رستمی به ایفای نقش می پردازند.

نمایش "هملت" برداشتی آزاد از نمایشنامه هملت اثر جاودانه ویلیام شکسپیر است که توسط شهرام احمدزاده نوشته شده و طراحی صحنه آن را آرش دادگر انجام برعهده دارد. طراحی لباس این نمایش بر عهده الهام شعبانی است. سارا اسکندری طراح گریم و نرگس صفری طراح پوستر و بروشور نمایش هستند.

در گروه کارگردانی این نمایش مهراب رستمی و مرضیه برزی به عنوان دستیاران کارگردان ، احمد رشیدی به عنوان مدیر ولید ، و فائزه دائمی ، علی ضیائی و حامد مقدسی همکاری دارند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار