اردبیل/

امنیت مرزهای اردبیل بی‌نظیر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: امنیتی که در حال حاضر در مرزهای استان اردبیل برقرار است امنیتی پایدار و در حد بسیار عالی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی دیروز در بازدید از مناطق مرزی شهرستان گرمی و دیدار با مرزبانان این منطقه اظهار داشت: وضعیت امنیتی در مرزهای استان اردبیل بسیار مطلوب است که ما این شایستگی را به مردم استان تبریک می‌گوییم و اعلام می‌کنیم که به برکت انقلاب اسلامی و تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح به ویژه مرزبانان فضایی که در کشور حاکم است فضای وحدت، همدلی و صیانت از همه سرمایه‌هاست که در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی اسباب غرور و عزت ما شده‌اند.

وی با بیان اینکه اردبیل لایق و شایسته افسران و مرزبانان غیور و غیرتمندی است که هیچ وقت دفاع از ناموس و حیثیتشان را به کارهای روزمره و غفلت‌انگیز نسپرده‌اند، تصریح کرد: امنیتی که امروز در مرزهای استان اردبیل ساری و جاری است بسیار امنیت بالاست و باید همه به حفظ و صیانت آن کمک کنیم.

امام جمعه اردبیل شایستگی ملت ایران را بسیار بالاتر از وضعیت خدمت‌رسانی موجود بیان کرد و ادامه داد: قابلیت‌هایی که در این استان به ویژه شهرستان گرمی وجود دارد قابلیت‌های بی‌نظیر و استثنایی است که همه باید تلاش کنیم از این قابلیت‌ها در مسیر توانمندسازی استان اردبیل با برنامه‌ریزی صحیح و جامع بهره بگیریم.

عاملی بزرگترین نیاز مردم یک جامعه را تأمین امنیت پایدار و بسترسازی برای ارتقا فضای سالم تربیتی بیان کرد و یادآور شد: امروز مرزداران ما با عزت و شکوه تمام در صحنه هستند و به دشمنان اجازه نمی‌دهند تا کوچکترین اقدام و خباثتی را انجام دهند.

وی کار مرزداران را کاری ارزشمند و در تأمین سلامت و امنیت بالای جامعه یاد کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا یک فضای مطلوب در جامعه در مسیر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه به وجود آید تا مشکلات و گره‌های موجود برطرف و نارسایی‌ها نیز از بین برود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، امنیت ، مرزها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.