دیدار معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش با جانباز فرهنگی قطع نخاعی ایلامی

حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به اتفاق مدیرکل جدید آموزش و پرورش ایلام با حضور در منزل معلم جانباز قطع نخاعی، حاج غلامرضا غیاثی با وی دیدار کردند.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛  حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش که به منظور معرفی مدیرکل جدید آموزش و پرورش ایلام به این استان سفر کرده بود، با حضور در منزل معلم جانباز قطع نخاعی، حاج غلامرضا غیاثی از ایشان عیادت و در فضایی صمیمی با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، هدف از برنامه دیدار خود را نکوداشت مقام و جایگاه معلمان جانباز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: تکریم و قدر شناسی از جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی به ویژه معلمان جانباز و ایثارگر، فضیلتی بزرگ و عملی ارزشمند است.

وی با ابلاغ سلام گرم وزیر آموزش و پرورش به این فرهنگی جانباز از زحمات اثرگذار ایشان در طول دوران خدمات ارزشمندش در آموزش و پرورش استان تجلیل کرد.

این جانباز فرهنگی دارای سوابق موثری در حوزه‌های آموزشی و مدیریتی آموزش و پرورش بوده و سال‌ها به عنوان مسئول آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام منشأ خدمات شایسته‌ای به نظام مقدس تعلیم و تربیت بوده‌ است.

این جانباز سرافراز که از ناحیه گردن قطع نخاع است، در اسفند ماه 1379 مقابل منزلش به دست منافقین کور دل به افتخار جانبازی نائل شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار