"حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاهری":

رعایت الگوی اقتصاد مقاومتی در برگزاری نهمین جشنواره حکمت مطهر

مدیر امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: شکل،‌ ساختار و ابزارهای به‌کار گرفته شده در برگزاری جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان نمونه بارزی از رعايت الگوی اقتصاد مقاومتی در حوزه برنامه‌های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام‌ و المسلمین "سیدمحمد طاهری" با بیان اینکه معمولاً در جشنواره‌های فرهنگی کشور هزینه‌های بالایی صرف امور پشتیبانی از قبیل اختتامیه، اسکان، حمل و نقل،‌اختتامیه و... می‌شود، گفت: در جشنواره نهمین جشنواره حکمت مطهر و همچنین دوره پیشین عمده‌ هزینه‌ها صرف تبلیغات، جذب مخاطب و تأمین جوایز برندگان شد.
 
وی افزود: جشنواره با رویکرد مجازی (استفاده از ابزارهای اینترنت و پیامک و ایمیل) برگزار شده تا هزینه سنگین تهیه کتاب و ارسال آن به سراسر کشور حذف شده و به‌جای آن امکان دانلود منابع بر روی سایت قرار گرفته است.

مدیر امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ادامه داد: با وجود این امور میزان شرکت‌کنندگان در جشنواره بیش از دوره‌های قبلی بوده و این امر باید در جشنواره‌های مشابه دانشگاهی الگوسازی شود.
 
حجت‌الاسلام‌ طاهری افزود: با حذف اختتامیه، تعداد برندگان این جشنواره به حدود 250 نفر رسید، که این خود موجب انگیزه بیشتر دانشگاهیان شده است.
 
وی خاطرنشان کرد:  اطلاعات تکمیلی درباره برندگان در پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به آدرس www.hekmatmotahar.com به مخاطبان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار