طرح چکاپ سلامت کارگران منطقه 11

کرم کریمی، معاون امور شهری و فضای سبزمنطقه 11 در راستای حفظ سلامتی کارگران از اهدای کارت سلامت به کارگران شهرداری منطقه خبر داد.

کرم کریمیف معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ شرکت شهر سالم شهرداری تهران در راستای حفظ سلامت تندرستی کارگران و با توجه به درخواست شهرداری منطقه، اقدام به چکاپ سالانه پزشکی و بهداشتی توسط مرکز بهداشت درمانی نموده است.
 
وی در خصوص تعداد کارگران مشمول این طرح افزود: تعداد 800 کارگر که در خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی،‌ بازیافت و ساماندهی در منطقه در حال فعالیت هستند که شامل این طرح می‌شوند و اسامی آنان به مرکز بهداشت درمانی داده شده است.
 
وی تصریح  کرد: متخصصین طب‌کار و پزشکانی که در این زمینه فعالیت دارند، ‌با شناختی که از محیط کار ، فرآیند کاری،‌ خطرات و عوامل زیان‌آور محیط کار،‌ و نیز تأثیر این عوامل بر سلامت می‌گذارند،‌ از طریق بررسی و ارزیابی محیط کار،‌ معاینات دوره‌ای و غربالگری انجام می‌دهند که باعث تشخیص زودرس و درمان به موقع بیماری‌ها و آسیب‌‌های ناشی از کار می‌شوند؛‌ بنابراین از این طریق باعث کنترل بیماری‌ها و آسیب‌های شغلی شده و از بروز موارد مشابه،‌ پیشگیری می‌کنند.
 
وی گفت: معاینات کارگران به تناسب وظایف محوله، تحت آزمایشات لازم مشتمل بر اسپیرو؟؟؟؟، سنجش قند خون،‌ بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی و ... قرار می‌گیرند.
 
وی خاطرنشان کرد: طرح چکاپ رایگان کارگران از شنبه 13 اردیبهشت ماه سال 93 در مرکز درمانی جنوب تهران آغاز می‌شود./ذ
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.