اردبیل/

احیا ظرفیت شوراها در دولت یازدهم

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ظرفیت شوراها به عنوان نمادی از دموکراسی حقیقی در جامعه در دولت یازدهم مورد توجه قرار گرفته و احیا شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ کمال‌الدین پیرمؤذن در همایش روز ملی شوراها در اردبیل اظهار داشت: با تشکیل شوراها در دولت اصلاحات روند حاکم شدن مردم بر امور کشور پا گرفت به طوریکه شوراها در کنار جایگاه قانونی خود توانسته‌اند بستر خوبی را برای حرکت‌های بنیادین در بخش‌های مختلف فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته هجمه به شوراها بیشتر بوده و برخی فعالیت‌ها به رغم تلاش‌های انجام شده عقیم مانده است، تصریح کرد: دولت یازدهم قول داده تا بخشی از ظرفیت شوراها به ویژه اجرای مدیریت واحد شهری را احیا کند تا آنها بتوانند با اختیارات و محدوده قانونی بیشتر انجام وظیفه کنند.

  نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تلاش رئیس جمهور و دولتمردان را در حل مشکلات اقتصادی یک حرکت مثبت و سازنده بیان کرد و ادامه داد: از طرفی ما قصد توسعه روابط با کشورهای مختلف در اوج عزت و اقتدار را داریم و از طرفی سعی بر این است تا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی استفاده شده و مدیریت‌ها ارتقا یابد.

پیرمؤذن در ادامه بیان کرد: در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ما به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی نیز با رویکرد مثبت توجه داریم و توسعه واقعی در همه نقاط کشور با حضور و مشارکت همه مردم که تبلوری از آن را در شوراهای شهر و روستا شاهد هستیم، امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، احیا ، ظرفیت ، شوراها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.