سازمان هواشناسی کشور؛

بارش باران بهاری پنج شنبه و جمعه در پایتخت/ "تهران" 30 درجه

امروز در مناطقی از جنوب غرب، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس و نیمه شرقی کشور و فردا و روز جمعه بویژه در ساعات بعد ازظهر و شب در اغلب مناطق کشور افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه 93" در مناطقی از جنوب غرب، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس و نیمه شرقی کشور و فردا و روز جمعه بویژه در ساعات بعد ازظهر و شب در اغلب مناطق کشور افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، امروز رگبار و رعد و برق و وزش باد و در برخی مناطق تگرگ در استان های لرستان، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس،  یزد، کرمان، شمال سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی و دامنه های البرز در استان های سمنان، تهران، گلستان ومازندران پیش بینی می شود و شدت بارش ها در استان های یزد، کرمان، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی خواهد بود و توصیه می شود برای اجتناب از مخاطرات و کاهش خسارات احتمالی ناشی از بارش شدید کوتاه مدت، رعدوبرق و تگرگ تمهیدات لازم درنظر گرفته شود.



گفتنی است، امروز در سواحل دریای خزر و استان اردبیل دمای هوا افزایش می یابد و در برخی مناطق با وزش باد نسبتأ شدید همراه خواهد بود.

شایان ذکر است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" کمی ابری، صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و شهر تهران، صاف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 30 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 18 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر26 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار