سمنان/

پذیرش 589 مقاله کنفرانس بین المللی تحقیق در عملیات در دانشگاه سمنان

گردهمایی متخصصان و دانشجویان علم تحقیق در عملیات از سراسر دنیا و ایجاد فضایی برای تبادل اطلاعات از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس بین المللی است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ، دبیر هفتمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات گفت: 589 مقاله از بین مقالات ارسالی به دبیرخانه این کنفرانس در دانشگاه سمنان برای ارائه پذیرفته شد.
علی اشرفی افزود: در مجموع 687 عنوان مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد، که پس از داوری مقالات 589 عنوان مقاله پذیرش شد که از این تعداد شش مقاله از کشورهای اتریش، آلمان و استرالیا پذیرفته شده اند.
وی گفت: از مقالات پذیرفته شده، 224 مقاله به صورت سخنرانی و 365 عنوان مقاله هم به صورت پوستر در این کنفرانس ارائه می شود.
دبیر هفتمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات گفت: این کنفرانس توسط دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه سمنان دهه سوم اردیبهشت برگزار می شود.
اشرفی افزود: گردهمایی متخصصان و دانشجویان علم تحقیق در عملیات از سراسر دنیا و ایجاد فضایی برای تبادل اطلاعات از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس بین المللی است.
وی با بیان اینکه این کنفرانس در 17 محور برگزار می شود افزود: الگوریتهای ابتکاری، برنامه ریزی پویا ، بهینه سازی ترکیباتی ، تصادفی ، خطی و غیر خطی ، فازی ، تحلیل پوششی داده ها و سنجش کارایی ، تصمیم گیری چند معیاره ، تولید و مدیریت زنجیره تامین ، حمل ونقل وتخصیص ، کاربردهای تحقیق در عملیات در علم مدیریت و مهندسی و مدل سازی ریاضی در تحقیق در عملیات از جمله محورهای این کنفرانس است.
دبیر هفتمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات اظهار داشت: قبل از برگزاری این کنفرانس در روزهای بیست و دوم و بیست و سوم اردیبهشت جاری یک کارگاه اموزشی توسط دو استاد از کشور چک و در حاشیه برگزاری کنفرانس نیز چهار کارگاه اموزشی در قالب محورهای کنفرانس برگزار می شود.
تحقیق در عملیات یکی از شاخه های ریاضی کابردی است که در مهندسی صنایع و مدیریت کاربرد دارد/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.