بادامچیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

دعوای عرب و عجم هدف غرب در تغییر نام "خلیج فارس"/مسئله دشمنی آمریکا با ایران است

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه غربی‌ها می‌خواهند خلیج را غیر فارس گفته و دعوای فارس و عرب راه بیندازند، گفت: این نقشه‌ای بود که صدام هم قصد عملیاتی کردن آن را داشت، اما ما سال‌ها با همین نام زندگی کرده‌ایم.

"اسدالله بادامچیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روز ملی خلیج فارس (۱۰ اردیبهشت) اظهار داشت: تاریخ هفت هزارساله ایران حضور همیشگی کشور در تمدن‌های قدیمی را اثبات می‌کند، کشوری که ۷ تا ۱۲ هزار سال سابقه قدرت داشته و در طول هزاران سال به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ، طبیعتا مزاحم سلطه طلبان بین‌المللی و استکبار جهانی است.   
 
وی به خیزش دوباره کشور ایران با ظهور نهضت امام خمینی(ره) در ظرف ۱۶ سال اشاره کرد و گفت: این نهضت هم حکومت مزدور پهلوی را سرنگون و هم نظام چندصدساله شاهنشاهی را از بین برد و در مقابل جای خود را به یک نظام جمهوری اسلامی داد.   
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ۳۵ سال است که ایران در یک اقتدار جهانی قرار دارد، افزود: متاسفانه برخی از افراد داخلی به این اقتدار آسیب می‌زنند، مگر نمی‌دانند ما در مذاکرات با ۱+۵ در یک طرف و قدرت‌های غربی در طرف دیگر بودیم؟ این حضور خود نشان می‌دهد که در چه جایگاه والایی در جهان قرار داریم و ساده نیست که از آن بگذریم.   
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه قدرت‌های جهانی توانایی دیکته کردن به ملت مقتدر ما را ندارند، افزود: ظرف ۳۵ سال است که ایران دوره شاه به یک قدرت مقتدر جهانی، سالم، منطقی که به هیچ کس تجاوز نمی‌کند و در صورت تجاوز به خاکش می‌ایستد تبدیل شده و در این راستا ۸ سال جنگ تحمیلی را اداره کرده است.   
 
بادامچیان با اشاره به اینکه قدرت‌های غربی تلاش می‌کنند تا با هر موضوعی علیه ایران سخن پراکنی کنند، ادامه داد: "خلیج فارس" از جمله مواردی است که رسواگری غرب را نسبت به ایران نشان می‌دهد، چند هزار سال تاکنون در خلیج فارس حضور داریم، بنابراین تمام خلیج فارس متعلق به ایران بوده و تمام مناطق و جزایر آن نیز مربوط به کشورمان ایران است.   
 
وی اظهار داشت: در تاریخ ۲۵۰۰ ساله‌ای که غربی‌ها با پیرنیا، تقی‌زاده و عباس اقبال آشتیانی (فراماسونی) برای ما نوشته‌اند، کوشیدند تاریخ ایران را محدود به ۲۵۰۰ سال کنند، این در حالیست که اقتدار ایران را نقشه‌ها و مدارک تاریخی و در همیشگی بودن خلیج فارس ثابت می‌کند.   
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه غربی‌ها می‌خواهند خلیج را غیر فارس گفته و دعوای فارس و عرب راه بیندازند، گفت: این نقشه‌ای بود که صدام هم قصد عملیاتی کردن آن را داشت، اما ما سال‌ها با همین نام زندگی کرده‌ایم و همه جهانیان آن را قبول دارند، چگونه است که غربی‌های دلسوز بشر که سابقه دلسوزیشان در آمریکای لاتین با کشتن نزدیک به ۴۰ میلیون سکنه مظلوم آن قاره و فجایع اکنون را اثبات کرده‌اند، اکنون دم از بشردوستی می‌زنند؟   
 
وی ادامه داد: غربی‌ها مسئله دروغینی همچون هولوکاست را مطرح می‌کنند و می‌گویند هرکس خلاف واقع آن حرف بزند را مجازات می‌کنیم، آن‌ها خود واقعیت مسلم تاریخی را تحریف می‌کنند، بنابراین مسلم است که تغییر نام خلیج فارس به خلیج ع ر ب ی مسئله تاریخی و جغرافیایی نیست، مسئله یک نام نیست، مسئله دشمنی دیرینه آمریکایی‌ها با ایران اسلامی بوده که پرواضح است.   
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دخالت مسائل ورزشی در امر سیاست، اضافه کرد: علی رغم ادعایی که می‌گویند ورزش نباید در سیاست دخالت کند، ملاحظه می‌کنیم که فیفا در مسائل سیاسی وارد می‌شود.   
 
بادامچیان افزود: از ادعاهای غرب بیمی نداریم، چرا که آن‌ها خود را رسوا می‌کنند و تلاش آنان در این راستا، حقانیت ما را نمایان‌تر می‌کند، ما همواره استوار و محکم بر سر مسائل ایستاده‌ایم و هیچ‌گاه از هیچ حق و در هیچ مکانی کوتاه نمی‌آییم.

وی اظهار داشت: چرا در زمان شاه این صحبت‌ها را نمی‌کردند و زمانی که مزدورشان بر سر کار سیاست آنان را اعمال می‌کرد، حرفی از تحریف نبود، حال که جمهوری اسلامی آمده تحریم، تهدید و خلیج ع ر ب ی را به پیش می‌کشند؟   
 
این فعال سیاسی با بیان اینکه نسل جوان کشور بایستی بدانند که استعمار فرهنگی نه تنها در مسئله خلیج فارس بلکه در بسیاری مسائل فرهنگ، تاریخ، هنر و سینما رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: در تهاجم فرهنگی از سوی غرب از ایران به عنوان قدرت مسلطی که تمدن بزرگ جهانی و دین جهانی اسلام و انقلابی اسلامی عامل بیداری دارد، یاد می‌شود.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار