روزنامه فایننشال تایمز نوشت؛

ایران و روسیه به کمک‌های خود به نظام سوریه ادامه می‌دهند/تکه تکه شدن مخالفان مسلح سوری افزایش یافته است

روزنامه فایننشال تایمز روز دوشنبه در مطلبی پیرامون اوضاع سوریه نوشت ایران و روسیه به رغم گذشت سه سال از بحران سوریه همچنان به کمک‌های خود به نظام سوریه ادامه می‌دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه فایننشال تایمز روز دوشنبه در مطلبی پیرامون اوضاع سوریه نوشت : در آغاز بحران سوریه به نظر می‌رسید که نظام سوریه در آستانه سقوط است اما حوادث این کشور طی نه ماه گذشته سرعت زیادی به خود گرفت و این اتفاق رخ نداد.

این روزنامه با اشاره به اینکه نیروهای هوادار "بشار اسد" توانستند بسیاری از مناطق تحت تسلط مخالفان را در شهر دمشق ، مرکز و غرب باز پس بگیرند افزود : نظام سوریه به رغم تسلط گروه‌های مسلح بر مناطقی از این کشور ، بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ژوئن تاکید کرده است.

فاینشال تایمز تاکید نظام سوریه بر برگراری انتخابات ریاست جمهوری را دلیلی بر این می‌داند که متحدان سوریه یعنی ایران و روسیه به کمک‌های خود به این کشور ادامه داده و تکه تکه شده مخالفان مسلح سوری افزایش یافته است.

این روزنامه در پایان مدعی شد : اشتباه است اگر غرب امکان دستیابی به حل و فصل بحران سوریه را در ابقای "بشار اسد" در قدرت بداند.

انتهای پیام/
برچسب ها: روزنامه ، دمشق ، سوریه ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار