طی حکمی از سوی وزیر علوم:

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر علوم تحقیقات و فناوری سید محمد مهدی هادوی به عنوان رییس پژوهشگاه مواد و انرژی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران ،رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی دکتر سید محمد مهدی هادوی را به سمت ریاست پژوهشگاه مواد و انرژی منصوب کرد. 

بنابراین گزارش، در این حکم آمده است: انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف رئیس پژوهشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید. 

براساس این گزارش، وزیر علوم، همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر علی اصغر توفیق رئیس سابق این پژوهشگاه که در حال حاضر به سمت معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شده است، قدردانی کرد. 

در ادامه این گزارش آمده است، هادوی دانشیار دانشگاه و دارای تخصص مواد گرایش خوردگی وحفاظت از دانشگاه UNSW سیدنی استرالیا می‌باشد و پیش از این سمت معاون پژوهش سازمان صنایع هوایی را بر عهده داشته است، وی همچنین در کارنامه علمی خود ۱۲ دانشجوی دکتری، ۷۵ دانشجوی کار‌شناسی ارشد، ۱۹۶ مقاله و کنفرانس، ۲ ترجمه و ۳ تالیف دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار