تهدید انتشار تصاویر شخصی دختر جوان برای برقراری ارتباط نامشروع

جانشين فرمانده انتظامي استان يزد از دستگيري عامل فريب دختر جوان در فضاي مجازي خبر داد .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عطاءا... احمدي  گفت : چندي پيش خانمي جوان به پليس فتا يزد مراجعه  و در اظهاراتش عنوان کرد، مدتي است با فردي از طريق چت آشناشدم و بعد از مدتي با اعتماد به وي و به بهانه ازدواج چند عکس شخصي از من تقاضا كرد وبا اعتماد به وي و با علاقه اي كه به وي پيدا کرده بودم، چند عکس شخصي خود را از طريق ايميل برايش ارسال كردم.
 
شاکی پرونده در خصوص جزییات پرونده اظهار داشت : بعد از مدتي وي اقدام به ارسال ايميل هايي حاوي تصاوير خصوصي من كرد و مرا تهديدكرد كه يا وي را تامين مالي كنم و يا به ارتباط نامتعارف با وي تن دهم در غير اينصورت تصاوير مرا در فضاي مجازي منتشر خواهد كرد.
 
جانشين فرمانده انتظامي استان يزد گفت : بر حسب دستور قضایی و با توجه به اهميت پرونده و احتمال انتشار عکسهاي شاکيه در فضاي مجازي و ميزان نگراني وي در اين خصوص، موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس ساييري استان يزد قرار گرفت و با تحقيقات انجام گرفته متهم در يکي از استان ها رديابي شد.
 
وي بیان کرد : باکشف محل سکونت متهم، سريعا ماموران پليس فتا با اخذ نيابت قضايي به استان مربوطه اعزام و متهم 32 ساله اي كه معلول جسمي و حرکتي بود را دستگيركردند.
 
سرهنگ عطاءا... احمدي افزود : منزل نامبره مورد بازرسي قرار گرفته و کليه وسايل ديجيتالي وي ضبط و به پليس فتا منتقل شد ودر بررسي هاي ايميل متهم، عکسهاي خصوصي شاکيه کشف شد ومتهم نيزبه جرم خود اعتراف كرد .
 
جانشين فرمانده انتظامي استان يزد در خاتمه با بيان اينكه متهم تحويل مراجع قانوني شد از کاربران فضاي مجازي خواست: در محيط چت به کسي اعتماد نکرده و مطمئن باشند هويت اعلامي از سوي مخاطب به غير از هويت واقعي آنهاست و به هيچ وجه عکس ها و فيلم هاي خصوصي و خانوادگي را در محيط چت رسال نكنندچراكه امکان دسترسي اشخاص ديگري به آن امکان پذير مي باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۳:۳۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
توصیه به دختر وپسرها :با اصول اسلامی اشنا شوید وانر ادر تمام مراحل زندگی بکارگیرید .سوال :اگر این خانم یا اقا به مسایل اسلامی اگاه بودند وبهکار می گرفتنند دچار این معضل میشدند؟پس با دستورات اسلام خود وزندگی را بیمه نمایید
Iran (Islamic Republic of)
سعيد معني
۲۰:۰۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
اين ساده لوحي دختران جوان است كه كار دستشان ميدهد و چرب زباني شيا دان
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا چرا بعضی از دخترها اینقدر نفهمند
-
نمیدونم
۱۱:۰۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
نمیدونم چرا این دخترها نمیفهمن که نباید به هر کسی اعتماد کنن .از سادگی این دخترها اعصاب ادم داغون میشه