به همت سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود

مراسم اهدای جایزه "باروت خیس" توسط نمایندگان دانشجویی

دوشنبه 8 اردیبهشت در لانه جاسوسی سابق آمریکا، جایزه "باروت خیس" طی مراسمی با حضور نمایندگان دانشجویی 5 دانشگاه تهران به نماینده رسمی اداره پست جمهوری اسلامی ایران تحویل داده می‌شود، تا به سفارت اتریش و یونان ارسال شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جایزه نمادین "باروت خیس" که چندی پیش مادر شهیدتحریری از آن رونمایی کرد و همزمان با اختتامیه جشنواره رهاورد سرزمین‌های نور در شهر خرمشهر، به "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و "تاریا کرونبرگ" رئیس گروه ایران در پارلمان اروپا رسید، طی مراسمی با حضور نمایندگان دانشجویی 5 دانشگاه تهران به نماینده رسمی اداره پست جمهوری اسلامی ایران  تحویل داده می‌شود، تا به سفارت اتریش و یونان ارسال شود.
 
در این مراسم مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهد، امیرکبیر، تربیت مدرس، تهران و علم و صنعت به عنوان نماینده جامعه دانشجویی کشور طی کنفرانس خبری به بیان دیگاه‌ها و خواسته‌های دانشجویان خواهند پرداخت و سپس جایزه مذکور را به اداره پست تحویل خواهند داد.
 
لازم به ذکر است، جایزه "باروت خیس" در حقیقت به افراد مضحکی تعلق می‌گیرد، که همواره پوشالی بودن‌شان برای همه آشکار بوده و هست و این ماهیت هنگامی که آمیخته با خودباوری کاذب‌شان می‌شود، بدل به حماقت بی‌پایان خواهد شد.
 
گفتنی است؛ جایزه باروت خیس سال گذشته به میشل اوباما همسر رئیس جمهور آمریکا رسیده‌ است.
 
این مراسم دوشنبه 8 اردیبهشت از ساعت 14 در سالن جلسات سازمان بسیج دانشجویی واقع در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار