محصولات جديدي كه "Google" در سال 2014 معرفي مي‌كند + عكس

بيست و پنجم ماه ميلادي ژوئن گوگل كنفرانس خود براي رونمايي محصولات جديدش را بازگشايي مي‌كند.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،گوگل در بيست و پنجم ماه ميلادي ژوئن كنفرانس I/O (كوتاه شده Innovation in the Open ) را براي رونمايي آخرين محصولات جديد خود بازگشايي خواهد كرد.اين كنفرانس يكروزه در بيست و ششم ژوئن به پايان خواهد رسيد.


انتظار مي‌رود شركت گوگل در كنفرانس خود محصولات زير را معرفي كند :

1- اندرويد 5 (اندرويد ليمويي)


پس از رونمايي نسخه هاي متعدد اندرويد 4 حالا انتظار مي‌رود تا گوگل از يك نسخه متفاوت از اندرويد كه پنجمين نسخه اين سيستم عامل است رونمايي كند.

2- رونمايي از تبلت نكسوس 10


با رونمايي تبلت 9.7 اينچي آي‌پد اير توسط اپل ، گوگل براي عقب نماندن از رقابت بايد به فكر رونمايي يك تبلت بزرگتر باشد.پيش بيني شده تا نكسوس 10 كه تبلتي 10 اينچي است در كنفرانس گوگل رونمايي شود.

3- ساعت هوشمند 


رونمايي از اولين ساعت هوشمند گوگل در كنفرانس تابستاني اين شركت مي‌تواند سرآغاز تحولي در دنياي ساعت‌هاي هوشمند باشد.بسياري از شركت‌هاي فعال در عرصه تكنولوژي ساعت هوشمند خود را رونمايي كرده اند و حالا نوبت گوگل رسيده تا از يك گجت هوشمند پوشيدني جديد رونمايي كند

4- نسل جديد تلفن‌هاي همراه


يكي از محصولاتي كه انتظار مي‌رود در كنفرانس I/O رونمايي شود نسل جديد تلفن‌هاي همراه است كه قطعات آن قابل تعويض و ارتقا است.

5- نسل جديد اينترنت پر سرعت



گوگل قصد دارد تا در كنفرانس خود نسل جديد فيبر‌هاي نوري را كه مي‌توانند مقياس اندازه‌گيري پهناي باند اينترنت را از "مگابيت بر ثانيه" به "گيگابيت بر ثانيه" تغيير دهند رونمايي كند و اينترنت پرسرعت را در برخي نقاط آمريكا با اين فيبر‌هاي نوري جديد در دسترس كاربران قرار دهد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Farshad
۰۵:۲۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
اون اندروید پنج چی میخاد بشه....!!!!!
من که منتظرشم.
Iran (Islamic Republic of)
fffffff
۱۳:۱۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
واقعا