معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:

پرونده الکترونیکی سلامت ایثارگران تشکیل می‌شود

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری جلسه مشترک بمنظور تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت ایثارگران در هفته سلامت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، «عبدالرضا عباسپور»، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد اقدامات این معاونت در هفته سلامت گفت: یکی از برنامه‌های ما در هفته سلامت، برگزاری جلسه مشترک با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بمنظور تصویب نحوه اجرای پروژه تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای تمام اعضای جامعه ایثارگری در سراسر کشور است.
 
وی افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از قبل مترصد تشکیل پرونده بهداشت و سلامت الکترونیک برای خانواده‌های ایثارگر بوده، اما از آنجاییکه طبق ماده 15 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز موظف به تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای ایثارگران است، تصمیم گرفتیم در انجام این پروژه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همکاری داشته باشیم.
 
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: یکشنبه، هفتم اردیبهشت ماه در جلسه مشترک معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با مسوولان وزارت بهداشت به یک الگوی کلی مشترک می‌رسیم تا در ادامه، این الگوی واحد را با همکاری وزارت بهداشت ادامه دهیم.
 
عباسپور افزود: این نشست، نخستین نشست مشترک بنیاد شهید و امورایثارگران با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و با اجرای پروژه تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای ایثارگران، جلسات متعدد دیگری نیز در این راستا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار