شماره ۱۵۹1 سروش منتشر شد؛

سریال "خط" روی خط تلویزیون در این شماره مجله سروش

پرونده سریال تلویزیونی "خط" در گفت و گوی مفصل مجله سروش شماره ۱۵۹1 با بازیگران و عوامل این سریال و تیتر یک"خط روی خط" مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ بعد از ایام نوروز یکی از مجموعه هایی که توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند، مجموعه " خط" است که در قالب یک کار درام اجتماعی داستان یک خانواده ایرانی را به زبانی ساده روایت می کند. از این رو مجله سروش با دعوت از عوامل سازنده این مجموعه به نقد و بررسی قصه داستان و نوع شخصیت پردازی قصه پرداخته است.

 در این نشست که جمعی از اصحاب رسانه و منتقدان حضور داشتند، عباس رنجبر نویسنده و کارگردان سریال، برخی از بازیگران و محمدرضا عیوضی خواننده تیتراژ سریال حضور داشتند که گزارش مفصلی از این نشست در مجله نوشته شده و همچنین گفت و گوهای تخصصی با عباس رنجبر، ایمان صفا، بهنام قربانی و محسن افشانی صورت گرفته است.

بخش رادیو تلویزیون سروش همچنین به مناسبت روز زن به گزارشی زیبا از روایت زنان در سیما پرداخته است که نقش زنان را در آثار تلویزیونی معرفی می‌کند.

گزارشی از مراسم تجلیل از برترین برنامه سازان نوروزی، نگاهی به کارنامه محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون، گزارش پشت صحنه از برنامه " آقاجون سلیمون"، گزارشی از دومین مجموعه شبکه فیلم با نام : قاب خاطره"، نگاهی به برنامه " خانومی که شما باشید" و دهها مطلب خواندنی دیگر از مطالب این شماره سروش می‌باشد.

تا چند روز دیگر مصلی تهران میزبان  علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی قرار می گیرد و شاهد برپایی بزرگترین نمایشگاه کتاب خواهد بود. از این رو بخش فرهنگ و هنر پرونده این هفته خود را به موضوع کتاب و کتاب خوانی اختصاص داده و گفت گوی مفصلی را با محمد اللهیاری فومنی معاون نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صورت داده است. در این پرونده همچنین گزارشی از حضور موثر انتشارات سروش با تیتر سروش در خدمت اندیشه های برتر تهیه شده است که برای بسیاری از علاقمندان می تواند جذاب و خواندنی باشد.

این بخش همچنین گزارشی مفصل از کارهای فاطمه گودرزی را به نقد نشسته است و بهانه این گزارش این است که در هفته گذشته شبکه نمایش برخی از آثار این بازیگر موفق سینما و تلویزیون را پخش کرده و گروه فرهنگ و هنر لازم دید که نقش های این بازیگر را مورد نقد و بررسی قرار دهد.

برنامه "هفت" در هفته ای گه گذشت به مناسبت روز زن به تجلیل از بانوان سینمای ایران پرداخت که گزارش مفصلی از این برنامه در پرونده فرهنگ و هنر گنجانده شده است.

گفت و گوی ترجمه شده با جو کارناهان کارگردان فیلم سینمایی "خاکستری"، گزارشی از پخش فیلم های صد ثانیه ای برتر از شبکه دو سیما و آی فیلم و گزارشی از برنامه " کتابنامه" شبکه چهار سیما از دیگر مطالب این بخش ار مجله سروش می‌باشد.

ماراتن دور تازه ثبت نام متقاضیان به منظور دریافت یارانه نقدی پایان یافت و با توجه به ثبت نام بیش از هفتاد و سه میلیون نفر معلوم شد که تنها بخش کوچکی از جامعه حاضر شده اند از دریافت یارانه انصراف دهند. بحث یارانه و پرداخت آن این روزها موضوع هر محفل سیاسی و اقتصادی کشور است از این رو بخش سیاسی مجله شروش نیز گزارشی با عنوان درس های 10 روز یارانه را به چاپ رسانده که این موضوع سیاسی روز را موشکافی می‌کند.

گزارشی از برنامه " چراغ سبز" با موضوع  رایانه های هدفمند شده، گزارشی از برنامه " دیروز ، امروز ، فردا"، گزارشی از حمایت یارانه ای رسانه ملی ، گزارشی از رصد تحولات جهانی در رادیو گفت و گو و گزارشی از گفته های با حسین مظفر در برنامه " شناسنامه" از دیگر بخش های سیاسی مجله سروش می‌باشد.

شماره ۱۵۹1مجله سروش را با ده ها تیتر، مطلب و اخبار دیگر از باجه های مطبوعاتی سراسر کشور تهیه و یا برای اشتراک با شماره تلفن ۸۸۳۴۵۰۶۷ تماس حاصل نمایید.


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: سروش ، مجله ، سریال ، خط ، تیتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۶ دی ۱۳۹۴
من درخواست سریال خط را دورباره پخش کنید
آخرین اخبار