گرامیداشت استاد شهید مطهری و نکوداشت روز استاد و معلم در منطقه 13

اداره فرهنگی منطقه 13 به منظور پاسداشت سالروز شهادت علامه مرتضي مطهري، برنامه های ویژه ای را پیش بینی و در دستور کار قرار داده است.

رزاقی ، معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه در  گفتگو  با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت پاسداشت شخصتیهای برجسته تاریخ انقلاب گفت : در تمام فرهنگ ها، به ویژه در فرهنگ اسلام، احترام بسیاری برای دانشمندان درست کردار، که مشعل داران راه رشد و تعالی اند، در نظر گرفته شده است، به گونه ای که در قرآن کریم، بیش از هشتاد بار از علم و عالم تمجید شده  است . به همین منظور در آستانه بزرگداشت سالروز شهادت استاد مطهری شهرداری منطقه برنامه های ویژه را در نظر گرفته است.

وی  برگزاري مراسم تجليل از معلمان  مدارس، ديدار و تجليل از خانواده معظم شاهد و ايثارگر معلم تحت عنوان "معلم ايثارگر"، برگزاري يك نمايشگاه عكس از آثار،خدمات،مجاهدت ها و تلاش شهيد مطهري در عرصه انقلاب اسلامي تحت عنوان "عكس مطهر" در ناحیه دو ، فضاسازی محلات با نصب بنر و پلاکارد گرامیداشت روز معلم از دیگر برنامه هایی اجرایی شهرداری منطقه 13 برشمرد.

رزاقی تصریح کرد: مراسم سخنراني با عنوان "حلقه معرفت"  در مساجد محلات 13 گانه با محوریت  گراميداشت استا د شهيد مرتضي مطهري پرچمدار وحدت اسلامي برگزار می شود.

وی با اشاره به توزیع كتاب هاي "داستان راستان 1 " نوشته شهيد مرتضي مطهري در نواحی چهارگانه  خاطر نشان کرد : در طول ايام هفته معلم مسابقه كتابخواني با عنوان "روح هميشه جاري" در محلات مدارس سیزده گانه برگزار  و از 5 نفر برگزيده تقدير بعمل می آید.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: گرامیداشت ، مطهری ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار