مدیر کل امور بین‌الملل دانشگاه خوارزمی:

آمار دقیقی از تعداد دانشجویان "بورسیه" خارجی وجود ندارد

آمار دقیقی از تعداد دانشجویان بورسیه خارج در دانشگاه خوارزمی وجود ندارد و همین تعداد اندک در مقاطع کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد مشغول تحصیل هستند.

ارسلان قربانی مدیرکل امور بین‌الملل دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در دانشگاه خوارزمی باید تحول عمده در بخش بین‌الملل رخ دهد چنانچه در نگاه جدید به دنبال ایجاد ساختار همکاری بین‌الملل و ایجاد شورای همکاری‌های بین‌المللی در دانشکده‌های این دانشگاه هستیم. 

وی افزود: بنابراین هر کدام از دانشکده‌های این دانشگاه به عنوان همکار در حوزه همکاری‌های بین‌المللی باید فعالیت داشته باشند. 

قربانی تصریح کرد: یکی دیگر از مسائل مهم در این دانشگاه درخصوص روابط بین‌الملل، وجود چند برنامه کلیدی جهت حضور دانشجویان خارجی در این دانشگاه است چنانچه در وضعیت فعلی جز تعداد اندکی از دانشجویان بورسیه، دانشجوی خارجی در این دانشگاه تحصیل نمی‌کند. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه چه تعداد دانشجوی بورسیه از کشورهای خارجی در چه رشته و چه مقاطعی مشغول تحصیل هستند، افزود: آمار دقیقی درخصوص تعداد دانشجویان بورسیه از کشورهای خارج از کشور در دانشگاه خوارزمی وجود ندارد و هم اکنون همین تعداد اندک در رشته‌های علوم انسانی در دو مقطع کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد مشغول تحصیل هستند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۹ تير ۱۳۹۳
آخه اين چه مدير كل بين الملليه كه از تعداد دادنشجويان بورسيه دانشگاه خودش خبر نداره؟؟؟
آخرین اخبار