خبرها در خصوص "دختر گمشده" اغراق‌آمیز است

"جیلیان فلین" نویسنده کتاب "دختر گمشده" می‌گوید: خبرها در خصوص "دختر گمشده" اغراق‌آمیز است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از تایم، فیلم "دختر گمشده" اقتباس از کار دلهره‌آور "جیلیان فلین" قرار است با بازی "بن افلک" بر روی پرده سینماها بیاید اما طرفداران این داستان معتقدند عوض کردن نوع روایت و پیچیدگی‌های طرح داستان کار آسان و پسندیده‌ای نیست.


 
ماه ژانویه وقتی تیتر یکی از مجلات انحراف فیلمنامه از کتاب را خاطرنشان کرد، طرفداران کتاب شوکه شدند.
 
"فلین" درباره این موضوع گفت: "از کتاب کاملا جدا شدم و یک پایان دیگر برای فیلم درنظر گرفتم" این خبری بود که طرفداران این کتاب و همچنین ستارگان فیلم را شوکه کرد.
 
"دیوید فینچر" کارگردان فیلم گفت: "بن‌افلک" از شنیدن این خبر شوکه شده "فلین" کتاب را از دید شخص سوم نوشته است و در فیلمنامه کاملا سوم شخص را کنار گذاشته و همه چیز را سرهم بندی کرده."
 
"فلین" طی مصاحبه‌ای که روز سه‌شنبه با مطبوعات داشت به طرفدارانش گفت نگران تغییرات فیلمنامه نباشند: "این خبرها اغراق‌آمیزند! البته که کتاب باید به نوعی با فیلمنامه متفاوت باشد باید راهی برای خلق افکار داشته باشید و باید کمیت کار را در نظر بگیرید و برای بیان تمام چیزهایی در داستان جا نیست، لحن و حال هوای کتاب دست نخورده مانده به خاطر همین خودم را درگیر فیلمنامه کرده‌ام کار با "دیوید فینچر" بهترین شروع برای فیلمنامه‌نویسی است، فیلمنامه‌نویسی جزءجزء مغز شما را به کار می گیرد."
 
"دختر گمشده" تنها کتاب "فلین" نیست که راه به سینما باز کرد.
 
اقتباسی از کتاب دوم او "مکان‌های تاریک" سپتامبر روی پرده سینماها می‌رود.
 
"دختر گمشده" به کارگردانی "دیوید فینچر" و بازی "بن‌افلک" و "روز اموند پایک" سوم اکتبر 2014 به نمایش در خواهد آمد.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار