کرانچار : همه تيم‌ها در اين گروه بخت صعود دارند/ الجابر : ما هيچ جايي براي اشتباه نداريم

سرمربي تيم فوتبال سپاهان و سرمربي تيم فوتبال الهلال عربستان قبل از ديدار حساس امشب در خانه الهلال عربستان در ليگ قهرمانان آسيا تاکيد کردند تيم‌هایشان بايد در تمام زمان بازي تمرکز خود را حفظ کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه  خبرنگاران، تيم سپاهان در اين بازي بار ديگر اروين بولکو هافبک کليدي اهل آلباني را با اتمام محروميتش در اختيار خواهد داشت.
 
زلاتکو کرانچار سرمربي سپاهان اصفهان گفت :« همه تيم ها در اين گروه بخت صعود دارند و مسابقه ما با الهلال بسيار دشوار خواهد بود.ما از اشتياق تيم عربستاني براي صعود آگاه هستيم و تحقق اين خواسته منجر به حذف سپاهان خواهد شد.در تيم ما بازيکنان مصدوم زيادي داريم که اميدوارم بتوانيم آن ها را براي مسابقه آماده کنيم.در برابر الهلال سعي مي کنيم تا بهترين بازيمان را ارائه دهيم.تيم الهلال بايد برنده شود و آن ها در خانه خود با حمايت تماشاگران خودي يورش مي آورند.اما ما با تمرکز کامل به زمين مسابقه خواهيم رفت.»


 
سامي الجابر نیز در رابطه اظهار داشت: ما هيچ جايي براي اشتباه نداريم زيرا تنها پيروزيست که ما را به دور بعد مي رساند.
 
در اين بازي تيم الهلال عبدالله دوساري را به علت محروميت در اختيار ندارد و حضور تياگو نه وس بازيگردان برزيلي اين تيم نيز به علت مصدوميت در پرده ابهام قرار دارد اما ناصر الشمراني و ياسر القحطاني دو مهاجم اصلي و سرشناس تيم الهلال به موفق به ترکيب تيم اضافه شدند.


 
الجابر در پایان خاطرنشان کرد: گروه ما گروه بسيار سختي است و قبلا هم گفته بودم تيم هاي صعود کننده تا آخرين روز شناسايي نخواهند شد.اين دور همچنين تکليف تيم هاي اول و دوم گروه را مشخص مي کند ، بنابراين ديدارها به واقع حساس خواهد بود.تيم سپاهان فوتبال را به خوبي بازي مي کند و ما به خوبي اين تيم را مي شناسيم اما در بازي قبلي برابر سپاهان مستحق شکست نبوديم. اميدواريم بدون اشتباه بتوانيم برنده شويم و به دور حذفي صعود کنيم.
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار