"پایتخت3" سکانس آرشیوی نداشت/ "مقدم" توانست آنتن ماهواره را تسخیر کند

"پایتخت3 "به عنوان یک مجموعه مناسبتی و دشوار که در شرایط سخت آب و هوایی ساخته شد، موفق به تسخیر آنتن ماهواره شد.

علی رضا نجف‌زاده، مجری طرح سریال "پایتخت"، با اشاره به موفقیت این پروژه در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "پایتخت" به معنای واقعی کلمه یک کار گروهی بود که همه مراحل از جمله پیش تولید، متن و دیگر بخش‌ها برای آن زحمت کشیده شد.
 
وی افزود: باید برای سهم هر فرد زحمت کش در "پایتخت" ارزش قائل شد به این دلیل که ساخت پروژه‌ای به این شکل همه را هم قسم کرد و حتی در شرایط سخت آب و هوایی مازندران، کار ما حتی یک ساعت هم توقف نداشت.


 
مجری طرح سریال "پایتخت" با اشاره به مدیریت درست "سیروس مقدم" اظهار داشت: تمامی سختی کار "پایتخت" با حمایت درست "سیروس مقدم" کارگردان و با حمایت مالی "الهام غفوری" تهیه کننده توانست به موفقیت شایان توجهی دست یابد.
 
"نجف‌زاده" درباره هزینه‌های صورت گرفته در خصوص ساخت سریال "پایتخت" تصریح کرد: هزینه‌ای که برای ساخت سریال "پایتخت" صورت گرفت توانست برای ساعاتی آنتی ماهواره را تعطیل کند.
 
وی افزود: مردم ما مستحق خدمت هستند و "سیروس مقدم" ثابت کردند که می‌تواند آنتن ماهواره را تسخیر کند و اگر هزینه‌ای شده، توانسته رضایت عمومی مردم را به همراه داشته باشد.
 
مجری طرح سریال "پایتخت" با اشاره به تمامی صحنه‌های ساخته شده در "پایتخت 3" تصریح کرد: از صفر تا صد سریال "پایتخت" ساخته شده بود و ما از هیچ سکانس آرشیوی استفاده نکرده بودیم.
 
نجف‌زاده خاطرنشان کرد: از حمایت‌های "رسول خادم"، "تیم‌ فدراسیون کشتی" و "سازمان حفاظت از محیط زیست" و دیگر ارگانها به دلیل حمایت خوبشان از سریال "پایتخت" تشکر می‌کنم.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار