ساکنان مناطق مختلف بحرين عليه رژيم اين کشور تظاهرات شبانه برگزار کردند

تظاهرکنندگان بحرینی در تظاهرات شبانگاهی در مناطق مختلف این کشور بر ادامه اعتراضاتشان تا دستیابی به حقوق خود تاکید کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اللؤلؤ، تظاهرکنندگان بحرینی در تظاهرات شبانگاهی در مناطق مختلف این کشور بر ادامه اعتراضاتشان تا دستیابی به حقوق خود تاکید کردند.

، مردم بحرین در مناطق مختلف این کشوربرای گرامیداشت یاد شهدا راهپیمائی و بر مسالمت جویانه بودن اعتراضاتشان تاکید کردند.

خبرنگار این شبکه در گزارشی گفت راهپیمائی کنندگان بحرینی در راهپیمائی های متعدد خواستار ایجاد تغییرات دمکراتیک و توقف بازداشت های ظالمانه و بازداشت های   هدفمند مخالفان مسالمت جو شدند.

منطقه معامیر یکی از اماکن محل برگزاری این راهپیمائی ها بود. ساکنان این منطقه طی تظاهراتی شعارهایی علیه نقض حقوق زندانیان سردادند. تظاهرکنندگان در منطقه جتحفص نیز خواستار حقوق دمکراتیک خود توقف تعرض رژیم حاکم در این کشور به حقوقشان شدند. آنها دستگاه قضائی بحرین خواستند با پرونده شهدائی که در راه میهن شان کشته شده اند عادلانه برخورد کنند. این تظاهرکنندگان به یاد شهدای بحرین شمع هایی را در دست داشتند.

در بخش قدیمی منامه نیز تظاهرکنندگان ضمن در دست داشتن شمع عکس هایی از شهدا را حمل می کردند و تاکید کردند که تا دستیابی به اهداف شهدا  و انقلاب به اعتراضاتشان ادامه خواهند داد. تظاهرکنندگان منطقه الده نیز خواستار اصلاحات دمکراتیک شدند و کشتار مردم بدون رحم کردن به کوچک و بزرگ را محکوم کردند. آنها بر موضع خود مبنی بر محکومیت نقض حقوق مردم و سرکوب آنها و نقض آزادی بیان تاکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار