کرمانشاه/

کرمانشاه تا پایان شهریور ماه 94 صاحب کارخانه خودرو سازی میشود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از افتتاح کارخانه خودروسازی کرمانشاه اواخر شهریور1394 خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


رضا رحیمی احداث کارخانه خودروسازی را یکی از مهمترین طرح های مصوب سفر مقام معظم رهبری دانست و گفت:از اولین روزهایی که کار خود را آغاز کردم پیگیری این پروژه را در دستورقرار دادم.


وی در خصوص ویژگی هایکارخانه خودروسازی کرمانشاه نیز خاطرنشان کرد: این طرح در شهرستان صحنه قرار داردو چند سال قبل کلنگ زنی شد، اما عملیات اجرایی آن به نحو مطلوب و مورد نظر پیشرفت نداشته و نسبت به برنامه زمان بندی عقب است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه پیشرفت فیزیکی این طرح را حدود 10 درصد عنوان کرد و افزود: در صورت تامین اعتبار و فراهم شدن شرایط لازم، در اواخر نیمه اول سال 1394 ( شهریور ماه) شاهد افتتاح این طرح خواهیم بود.


رحیمی با بیان اینکه تاکنون برای این طرح حدود پنج میلیارد تومان هزینه شده است، یادآوری کرد: سرمایه گذاری این طرح حدود 70 میلیارد تومان است که از این میزان 45 میلیارد تومان تسهیلات تصویبی می باشد.


وی با تاکید بر اینکه کارخانه خودرو سازی کرمانشاه با سرمایه گذاری شرکت ایران خودرو انجام می شود، تصریح کرد: رئیس هیات مدیره شرکت ایران خودرو قول داده اواسط اردیبهشت ماه برای پیگیری پروژه به استان سفر کند./ش


برچسب ها: کرمانشاه ، شهریور ، صاحب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.