صداها از تصویرها ماندگارتر است

نفیسه روشن با سابقه همکاری راديويي خود ، از جمله بازیگرانی است که همواره با اين رسانه همراه بوده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره رادیو؛ نفیسه روشن از بازیگران مطرح عرصه سینما و تلویزیون درباره دستاوردهایی که برگزاری جشنواره رادیو برای این رسانه به دنبال دارد، گفت: خیلی خوب است که در قالب جشنواره رادیو، به صداها پرداخته می شود. شاید جمله معروف تنها صداست که می ماند بر همین مساله تاکید می کند. به نظر من صداها از تصویرها ماندگار ترند. چراکه ما وقتی صدای بسیاری از پیشکسوتان را گوش می دهیم خاطرات زیادی برایمان تداعی می شود. 

وی در همین رابطه ادامه داد: جشنواره رادیو همچنین کارکردهای دیگری هم دارد. این جشنواره می تواند ذوق، استعداد و اندیشه های بسیاری را کشف کند که بعدها به کیفیت بیشتر برنامه هم کمک می کنند.

فکر می کنم آنقدر در میان شنوندگان رادیو سلیقه های متنوعی داریم که افزایش تعداد شبکه ها نه تنها باعث کم شدن تعداد آنها نمی شود، بلکه به افزایش میزان مخاطبان هم کمک می کند. خود من سال ها قبل که مشغول تحصیل در دانشگاه بودم و از تاکسی بیشتر استفاده می کردم همیشه به این توجه داشتم که راننده های تاکسی به رادیو پیام علاقه زیادی دارند. زیرا هم تنوع موسیقایی دارد و هم متن ها و برنامه جالبی از آن پخش می شود. گروه های دیگر مردم هم همین سلیقه‌های خاص تر را دارند. برای مثال جوان ها بیشتر مخاطب رادیو جوان هستند. شاید افراد میانسال به رادیو سلامت و توصیه های آن توجه بیشتری داشته باشند. 

وی افزود: بنابراین راه اندازی شبکه های جدید رادیویی باعث شده است تا مخاطبان متناسب با نیازهای خودشان برنامه ها را انتخاب کنند و اگر این رویه هم ادامه پیدا کند می توان همزمان با افزایش کیفیت برنامه های رادیویی مخاطبان خاص را حفظ و مخاطبان خاص دیگر را جذب کرد.

سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و  تا بیست و دوم اردیبهشت ماه در سالن مرکز همایش های صداوسیما برگزار می‌شود. 


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار