ویژه برنامه‌های سازمان بهزیستی به مناسبت هفته زن

راه‌اندازی کارگاه آموزشی با موضوع حجاب و عفاف و هم‌چنین برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی برای بانوان شاغل و زنان و دختران جامعه هدف،‌از ویژه برنامه‌های سازمان بهزیستی درایام هفته زن می‌باشد.

نرجس بختیاری‌خلج، مشاوره امور زنان و خانواده سازمان بهزیستی کشور درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سازمان بهزیستی کشور به مناسبت میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌هایی با محوریت زنان و خانواده نموده است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های علمی آموزشی در راستای توانمندسازی و خودباوری بیشتر زنان در عرصه اجتماع و خانواده و هم‌چنین راه‌اندازی کارگاه آموزشی با موضوع حجاب و عفاف و حقوق و تکالیف متقابل زوجین از برنامه‌های سازمان بهزیستی به مناسبت هفته زن می‌باشد.

خلج ادامه داد: بازدید از خدمات سازمان در حوزه زنان و خانواده و مراکز نگهداری زنان و دختران در بخش‌های اجتماعی-پیشگیری-توانبخشی با حضور اعضای شورای بانوان بهزیستی و مسئولین درون سازمانی و برون سازمانی و همچنین بازدید از خانواده‌های زنان ایثارگر،‌ توانمند شده و ترخیص‌های موفق سازمان از دیگر برنامه‌های سازمان بهزیستی در این ایام می‌باشد.

وی به اردوهای فرهنگی و تفریحی برای بانوان شاغل و زنان و دختران جامعه هدف اشاره نمود و خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای زنان و همچنین نمایشگاه حجاب و عفاف جهت ارائه و معرفی الگوی حجاب برتر جهت همکاران و مددجویان دختر را می‌توان از ویژه برنامه‌های این سازمان در ایام هفته زن عنوان کرد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار