تبریز/

گره گشای مشکلات قایقرانی حمایت بخش خصوصی و ارگانهای نیمه دولتی است

رییس هیات قایقرانی آذربایجانشرقی گفت : گره گشای مشکلات قایقرانی حمایت بخش خصوصی و ارگانهای نیمه دولتی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،شاهرخ حسن علیزاده در نشست تخصصی هیات قایقرانی با مدیر کل ورزش و جوانان و معاون امورورزشی افزود : اساس قایقرانی آذربایجانشرقی در حال پایه ریزی اصولی و بنیادی است و در این سند راهبردی برای قایقرانی بر پایه حضور بخش خصوصی ، استفاده از زیر ساختهای ارگانها ، استعدادیابی مستمر ، ارتقاء زیر ساختها و ایجاد مرکز قایقرانی در تبریز است.

رییس هیات قایقرانی آذربایجانشرقی گفت : تفاهم نامه همکاری با منطقه ازاد تجاری ارس برای حمایت از قهرمانان در رقابتهای کشوری و برون مرزی و استفاده از تجهیزات خریداری شده به زودی منعقد خواهد شد و منطقه ازاد تجاری ارس میتواند به عنوان پایلوت قایقرانی استان عمل کند.

وی تصریح کرد : استعدادیابی از مدارس شهر تبریز با همکاری آموزش و پرورش استان آغاز شده و نوجوانان و نونهالان شناسایی شده تمرینات خود را به زودی در سد های امند و پارک ائل گلی آغاز خواهند کرد.

وی نیاز مهم هیات قایقرانی را استخر در فصول سرد سال دانست و گفت : واگذاری استخر برای هیات در فصول سرد سال برای قایقرانان میتواند قهرمانان و ورزشکاران را در سطح مورد نظر بدنی نگه داشته و برای تحقق این امر برای سال 93 برنامه ریزی خاصی انجام داده ایم.

وی سال 92 را سال موفقی برای هیات قایقرانی استان دانست و گفت : کسب مدال طلای معصومه دانایی پور در رقابتهای قهرمانی آسیا و مقام چهارمی بهراد صادقی در این رقابتها و حضور موفق تیم استان در رقابتهای بین المللی وان ترکیه و مدالهای متعدد در رقابتهای کشوری از افتخارات قایقرانی استان است ./ب
 

برچسب ها: مشکلات ، قایقرانی ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.