سرقت از طلافروشی با اسلحه کلاش/تیراندازی سارقان به سمت خودروی پلیس

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری دو تن از سارقان مسلح طلافروشی شهریزد در کمتر از دو ساعت توسط ماموران پلیس شهرستان تفت خبرداد .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار منوچهر امان اللهی در خصوص جزییات این خبرگفت: با اعلام مرکز فوریتهای پلیسی110 مبنی بر تیراندازی و سرقت مسلحانه طلا فروشی توسط چهار نفر از افرادمسلح در خیابان آزاد شهر مرکزاستان، وسپس متواری شدن سارقان با دو دستگاه موتور سیکلت از محل حادثه،‌بلافاصله دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان تفت ضمن انجام طرح مهار ودر حین کنترل خودروها و موتورسیکلت های عبوری به دو دستگاه موتورسیکلت، مشکوک می شوند و دستور ایست صادر،اما سرنشین های موتورسیکلت پس از تیراندازی به سمت خودرو پلیس از محل متواری شدند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: ماموران کلانتری و آگاهی شهرستان تفت در یک اکیپ عملیاتی پس از تعقیب و گریز در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی در فاصله زمانی کمتر ازدوساعت موفق شدند تعداد دو تن از سارقان مسلح طلافروشی رادر فاصله 20 کیلومتری این شهرستان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان ضمن اعلام این مطلب که ماموران پلیس شهرستان تفت دو نفر دیگراز متهمان را دریکی از روستاهای شهرستان دستگیرکردند افزود:از سارقان تعدادیک دستگاه موتور سیکلت،یک قبضه سلاح کلاش و 2 تیغه خشاب همراه با تعدادی فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۰ دی ۱۳۹۹
داداشم بی گناه بود اعدامش کردید خدا حواستون بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۷:۵۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
خوبه
آخرین اخبار