"نسخه‌ای برای تضمین زیبایی" شما تا پایان 93!

مراقبت مداوم از پوست و مو و رعایت نکات بهداشتی هرچند ساده اما فراموش شدنی می‌تواند شما را زیبا و جذاب تر نشان دهد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ همه‌ی آدم‌ها نیاز دارند که در زندگی احساس زیبایی کنند و افراد اغلب جذب آدم‌هایی می‌شوند که احساس زیبا بودن را به آن‌ها منتقل می‌کند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند راهکار‌های ساده و غیر شیمیایی زیادی وجود دارند که باعث می‌شوند پوست همیشه شاداب بماند و مراقبت‌های کم هزینه تاثیر بیشتر و موثر بر روی پوست دارند.

گفتنی است، استفاده سیب زمینی و روغن زیتون می‌توانند در روشن کردن پوست شما و از بین بردن لک‌های پوستی‌تان نقش زیادی داشته باشند و با تغذیه صحیح و پرهیز از مصرف مواد چرب می‌توان خون رسانی را در پوست را افزایش داد و پوست را در مقابل آسیب‌های خارجی مقاوم کرد.

مطالعات اخیر محققان نشان می‌دهند استفاده از مرطوب کننده‌ای مناسب می‌تواند از پوست در برابر بسیاری آسیب‌ها محافظت کنند و استفاده از کرم مرطوب کننده برای دست‌ها نیز باعث رشد و استحکام ناخن‌ها و برطرف کردن "خشکی پوست" می‌شود.

شستشوی مداوم پوست باعث رشد قارچ‌ها می‌شود و افراد حداقل مجازند 1 الی 2 بار پوست خود را با مواد شوینده پس از هربار استفاده از لوازم آرایشی بشویند، با رعایت همین راهکار‌های ساده می‌توانید سلامت و زیبایی پوست خود را تجدید کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار