از زبان "یک کودک قربانی"؛

افشاگری تکان‌دهنده‌ در خصوص کودک‌آزاری‌های جنسی مأموران اسکاتلندیارد

یکی از قربانیان سوءاستفاده جنسی مأموران اسکاتلندیارد در سال 1982، برای نخستین بار لب به افشاگری‌های تکان‌دهنده‌ای در این خصوص گشود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه میل آن ساندی، "لی تاوسی" که در ان زمان تنها 16 سال داشت، افشاگری‌های تکان‌دهنده‌ای در مورد کودک آزاری مأموران سابق اسکاتلندیارد(پلیس لندن) صورت داد.

وی می‌گوید: صحنه‌های وحشتناکی از همجنس‌بازی و تجاوز به کودکان را در سال 1982 زمانیکه تنها 16 سال داشته، در ساختمانی که محل رفت و آمد مأموران اسکاتلندیارد در خیابان "الم گست" در جنوب غربی لندن بوده، شاهد بوده است.


"تاوسی" که خود یکی از قربانیان سوءاستفاده‌های جنسی پلیس لندن است، ادامه می‌دهد: "آنها مرا تهدید می‌کردند که مبادا سخنی در مورد آنچه میبینم و می‌شنوم به کسی بگویم."

وی ادامه می‌دهد: نیروهای پلیس لندن و حتی اعضای سرویس اطلاعات(جاسوسی) داخلی انگلیس(MI5) نیز از جمله افرادی بودند که در این مکان رفت‌وآمد داشتند.

وی فاش کردکه مأموران اسکاتلندیارد کودکان پسر را به انجا می‌آوردند و آنها را مورد آزاد جنسی قرار می‌دادند. خود وی نیز از سوی سه پلیس مرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود.

"لی تاوسی" می‌گوید: "کارول کسیر" صاحب این ساختمان نیز حق‌السکوت گرفته بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار