سنندج/

کسب دو مدال طلای مسابقات دو و میدانی کشور به ورزشکار کردستانی

سینا محمدی ورزشکار کردستانی در مسابقات دو و میدانی نونهالان و نوجوانان کشور، توانست در دو بخش مختلف به رتبه اول برسد و دو مدال طلا کسب کند.

 

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، تیم استان کردستان متشکل از چهار دو و میدانی کار و یک سرپرست و مربی در مسابقات دوومیدانی نونهالان و نوجوانان پسر کشور شرکت کرد که در پایان سینا محمدی از شهرستان سقز در قالب تیم استان در ماده 100 متر توانست با زمان 11 ثانیه و 37 صدم ثانیه در سکوی اول قرار گیرد.

محمدی در روز دوم رقابت ها بر روی پیست تارتان مجموعه ورزشی آفتاب تهران رفت و این بار دوباره توانست در ماده 200 متر با عبور از خط پایان با زمان 22 ثانیه و 77 صدم ثانیه مدال طلای دیگری را به خود اختصاص داد.

رقابت های دوومیدانی نونهالان و نوجوانان پسر کشور در روزهای 28 و 29 فروردین ماه سال جاری در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این مسابقات که با حضور استان های سراسر کشور برگزار شد دو و میدانی کاران پسر در ماده های مختلف به مدت دو روز به رقابت پرداختند.

بشیر مقصودی در دو هزار متر با مانع، کاویان بابایی در 100 متر با مانع و رضا رشیدیان در پرتاب دیسک و وزنه، دیگر دوومیدانی کاران تیم کردستان در این رقابت ها بودند./

انتهای خبر/س

برچسب ها: میدانی ، پیست ، سکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.