باهنر در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی:

وظیفه خود می‌دانیم در کنار دولت یازدهم باشیم/ امیدواریم گره‌های کور مشکلات در سال جدید باز شود

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ما از دولت یازدهم به شرط اعتدال، خردورزی و پافشاری براصول انقلابی و اسلامی حمایت می‌کنیم و وظیفه خود می‌دانیم که در کنار این دولت باشیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین و جمعی از اعضای شورای مرکزی این حزب صبح امروز (شنبه) با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کردند.   
 
در این دیدار که در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) صورت گرفت، باهنر اظهار داشت: امسال با یاد و نام حضرت زهرا(س) شروع شد با همین نام نیز تمام می‌شود امیدواریم در سایه نظام جمهوری توفیقاتی داشته باشیم.   
 
باهنر با اشاره به نقش موثر جامعه روحانیت و پیشبرد راه‌های فرهنگی و سیاسی افزود: جامعه اسلامی مهندسین اعتقاد دارد که بایستی در مسیرهای فرهنگی و سیاسی با جامعه روحانیت و مراجع اعزام تقلید همگام باشد لذا ما اصولا سعی می‌کنیم کارهایمان را با کلام علما به پیش ببریم.   
 
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین ، به شعار امسال مبنی بر "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" اشاره کرد و گفت: بنده  فکر می‌کنم دولت یازدهم سالی پرمشغله و مسئولیتهای خطیری را پیش‌رو دارد،‌ این دولت در بعد مسائل خارجی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و چه در بعد مسائل داخلی با دغدغه‌های بی‌شماری مواجه است.  

باهنر با بیان اینکه امروزه با مشکلات متعددی اعم از تورم، اشتغال و تولید و همچنین گفتگوی خارجی‌ها از طرفی دیگر روبه‌رو هستیم که حساسیت زیادی را ایجاد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: ما از دولت یازدهم به شرط اعتدال، خردورزی و پافشاری براصول انقلابی و اسلامی حمایت می‌کنیم و وظیفه خود می‌دانیم که در کنار این دولت باشیم.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه گره‌های کور کشور که از سوی فشارهای خارجی و یا بعضا از سوی ما و امثال ما ایجاد شده است بایستی در سال جدید باز شود، یادآور شد: سال 93 سال خطیر و رفتارها نیز خطیر است که بایستی مراقبت کنیم.  

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار