قزوین/

آینده ایران دستیابی به قله‌های بلند اقتدار اقتصادی است

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با اتحاد و همدلی مردم و مسئولان در تلاش برای شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی می‌توانیم به قله‌های اقتدار در عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصادی دست یابیم.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
 
 
 حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در قزوین اظهار کرد: امروز بهترین مذاکرات در صحنه سیاسی جهان، مذاکره بین 1+5 یعنی شش قدرت بزرگ سیاسی، اقتصادی، نظامی و علمی جهان با یک قدرت بزرگ به‌نام ایران است و ایران در یک سوی میز با قدرت این تعادل را برقرار کرده و به عنوان یک بازیگر مقتدر سیاسی معادلات را تغییر داده و غرب ناچار به گفت‌وگو و مذاکره است.
 
 وی افزود: انجام این مذاکرات به این دلیل است که غرب در تحلیل‌های نظامی هیچ توجیه و امکانی برای تعرض نظامی به ایران نمی‌بیند.
 
 
 
 نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: غرب با تحریم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ایجاد چالش فراروی فروش نفت و ارجاع پرونده به شورای امنیت ناکارآمدی خود را ثابت کرده و ایران با قدرت در دستیابی به حوزه‌های کلیدی زنجیره کامل سوخت و فناوری هسته‌ای پیش رفته است.
 
 ابوترابی‌فرد ادامه داد: با این تفاسیر تنها یک راه پیش روی غرب باقی مانده و آن راه مذاکره با ایرانی مقتدر و کارآمد است.
 
وی عنوان کرد: بنابراین هیئت مذاکره‌کننده ایران باید با تکیه بر ظرفیت اقتدار ملی، قدرت سیاسی، قدرت ملی و ظرفیت استثنایی رهبری معظم با اقتدار از منافع ملی ایران دفاع کنند و با رویارویی با زیاده‌خواهی نظام سلطه، تجربه دیگری را در پیروزی به نمایش بگذارد.
 
 نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از ارکان این اقتدار، قدرت ارتش، قدرت سپاه و قدرت نظامی ملی است که این قدرت در سایه ایمان وتجربه شکوهمند هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.
 
 ابوترابی‌فرد گفت: امروز قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و قدرت ارتش در قدرت سخت‌افزاری خلاصه نمی‌شود.
 
 وی بیان کرد: در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، قدرت نظامی لشگر 16 زرهی قزوین در گردان تانک و گردان توپخانه در قدرت سخت‌افزاری او تعریف می‌شد اما امروز قدرت نرم‌افزاری ارتش و نیروهای مسلح، قدرت مبتنی بر نوآوری‌های علمی، فناوری‌های پیشرفته و قدرت علمی برای ساخت موشک‌‌‌های قاره‌پیما است که ایران و ارتش را به یک قدرت کارآمد در منطقه و در صحنه معادلات جهانی تبدیل کرده است./ش
برچسب ها: آینده ، ایران ، اقتدار ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.