زنجان/

تدوين ساز و كارهای مناسب در ايران براي ورود سرمايه گذاران خارجي

مدير كل امور اقتصادي و دارايي استان زنجان، در مراسم توديع و معارفه مدير عامل شركت پارس حيات گفت : مركز خدمات سرمايه گذاري متولي ارائه خدمات به سرمايه گذاران است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زنجان ؛

فلاح افزود: مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان ها نماینده سازمان سرمایه گذاری كشور است و در جهت تسهيل سرمايه گذاري و ارائه خدمات و حمايت از سرمايه گذاران فعاليت مي كند.

وی اظهار كرد: كارشناسان اين سازمان به بازديد مستقيم از فعاليت سرمايه گذاران مي پردازند و در تلاش براي حل مشكلات سرمايه گذاران هستند.

مدير كل امور اقتصادي و دارايي استان زنجان ، ادامه داد : نمايندگان دستگاه هاي مربوطه در زمينه سرمايه گذاري در مركزحضور دارند و در تلاش براي رفع مشكل سرمايه گذاران و ارائه خدمات به آنان در كمترين زمان ممكن هستند.

فلاح تصریح كرد: هم اكنون محيط كسب و كار در ايران به سمت خصوصي سازي در حال حركت است و قوانين خوبي در اين زمينه تدوين و تصويب شده است.

وی با بيان اينكه مسوولان در ايران نسبت به ورود سرمايه گذاران خارجي اهميت بسياري قايل هستند، به فراهم بودن شرايط مناسب در كشور براي ورود آنان اشاره كرد.

در پايان اين مراسم از خدمات عثمان آك سوي مدير عامل شركت تركيه اي پارس حيات تقدير و حسن تحسين اوغور به عنوان مدير عامل جديد اين شركت منصوب شد./س

 
برچسب ها: سرمایه ، گذاران ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.