مدیر بیمارستان فارابی خبر داد

بهره برداری از "مرکز آکادمیک فارابی" طي 4 سال آينده

سالانه 70 هزار عمل چشم در این بیمارستان انجام می‌شود و رضایت‌بخشی بیماران بالای 90 درصد است

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران دکتر هادی مخترع مدیر بیمارستان فارابی در نشست خبری بیستمین سمینار سالانه فارابی در جمع اصحاب رسانه بیان داشت:60 درصد مراجعه‌کنندگان فارابی از شهرستان هستند وسالانه 630 تا 640 هزار نفر به این بیمارستان مراجعه می‌کنند. 
 
وی با اشاره به اینکه 227 تخت فعال و پنج اتاق عمل در این بیمارستان وجود دارد افزود: در زمینه توریسم درمانی بیماران عراقی داریم بطوری که سال گذشته حدود 60 مراجعه مستقیم داشتیم. 
 
بیمارستان جدید فارابی تا چهار سال آینده افتتاح می‌شود و سالانه می‌تواند به 300 هزار نفر خدمات ارائه دهد 
 
وی همچنین با اشاره به  افتتاح بیمارستان جدید فارابی تا چهار سال آینده گفت: این مرکز می‌تواند سالانه به 300 هزار نفر خدمات ارائه دهد. 
 
مخترع تعداد اعمال جراحی بیمارستان فارابی را روزانه 420 عمل عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: میزان رضایتمندی بیماران طبق بررسی‌های انجام شده بالای 90 درصد است و توانستیم در اسفندماه سال گذشته رتبه یک عالی را در خصوص اعتباربخشی کسب کنیم. 
 
دبیر اجرایی بیستمین سمینار سالانه فارابی هدف از برگزاری این سمینار را ارتقا دانش سلامت چشم پزشکی عنوان کرد و اظهار داشت: بیمارستان فارابی حدود 3 هزار مراجعه کننده دارد که 10 درصد آنها دچار مشکل جدی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.