رییس اداره نظارت بر درمان وزارت بهداشت:

6 بیمارستان در "اعتبار بخشی جدید وزارت بهداشت" مردود شدند

اواخر اردیبهشت اسامی بیمارستانهایی که اعتباربخشی جدید خود را دریافت نموده‌اند به همراه درجه بیمارستان در سایت وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

دکتر سجاد رضوی رییس اداره نظارت بر درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اسفندماه گذشته اعتبار بخشی بیمارستانهای کشور به اتمام رسید اظهار داشت: در دور اول حدود 25 بیمارستان در کل کشور مردود شدند که بیشتر آنها در مناطق محروم بودند. 
 
 وی با اشاره به اینکه همکاری‌ها در جهت ارتقا کیفیت خوب بود افزود: اعتبار بخشی بهترین ابزار کشور برای ارتقاء کیفیت است که هم اکنون تمامی بیمارستانهای سطح کشور در این مسیر حرکت می‌کنند. 
  
وی 6 بیمارستان را در حال حاضر مردود اعلام کرد و گفت: چنانچه در جهت ارتقا کیفیت خود که شامل شاخص‌هایی از جمله بهداشت محیط، ایمنی بیمار، کارشناس بهداشت محیط ،حقوق بیمار و مواردی از این قبیل می‌شود اقدامی نکنند از ادامه خدمت آنها جلوگیری خواهد شد. 
 
رضوی در پایان خاطرنشان ساخت: می‌خواهیم به مردم سرویس سالم و درست همراه با کیفیت و ایمنی بالا ارائه دهیم لذا تمامی بیمارستانها باید در جهت ارتقا کیفیت خود تلاش کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار