ساری /

جایگاه سوم لیگ دسته یک فوتبال برای نساجی

جایگاه سوم لیگ دسته یک فوتبال به نساجی رسید.

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: نساجی از تیم های بزرگ و ریشه دار فوتبال استان استکه مسئولان این تیم را تنها نگذارند.

مجتبی رمضانی افزود:در فصل جاری تمام تلاش خودم را انجام دادم تا بتوانم با گلزنی و دادن پاس گل یکی از بهترین بازی ها را انجام دهم و برای تیم محبوبم مفید باشم.

وی با اشاره به اینکه تیم نساجی مازندران با 37 امتیاز در رده سوم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت،تصریح کرد:اگر مشکلات سراغ تیم نساجی نمی آمد،بازیکنان مشکل مالی نداشتند و در برابر حریفان با انگیزه بیشتری حاضر میشدند،از گزینه های صعود باشیم.

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران این فصل از مسابقات لیگ را هیجان تر نسبت به گذشته عنوان کرد و گفت: اگر در چند بازی خانگی قدر امتیازات را می دانستیم و مقابل حریفان پیروز بودیم، الان یکی از تیم های صعود و یا مرحله پلی اف بودیم.

رمضانی افزود:در چند سال اخیر همیشه از ابتدا فصل مدعی ظاهر می شویم ولی در سه چهار هفته پایانی با بدشانسی از صحنه مدعیان خارج می شویم.

وی اذعان داشت:از دوستداران و طرفداران فوتبال مازندران به ویژه هواداران خونگرم قائمشهری که در مسابقات خانگی و خارج از خانه همیشه کنار تیم بودند و بازیکنان را تنها نگذاشتند تشکر می کنم.

رمضانی خاطر نشان کرد:آرزوی هر هوادار و طرفدار فوتبال مازندران صعود نساجی مازندران به لیگ برتر است که روزی به آن خواهیم رسیدز/.

برچسب ها: فوتبال ، نساجی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.