حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در شصتمین نشست خبری:/1

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است/ به این کشور اعتماد نداریم

دادستان کل کشور گفت: مردم ما با مظالمی که از دولتمردان آمریکا سراغ دارند به آن‌ها اعتماد ندارند و مایه تاسف است که برخی در داخل تصور می‌کنند اگر به این کشور چراغ سبز نشان دهند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» در شصتمین نشست خبری خود اظهارداشت: در هفته‌های اخیر اتفاقاتی از ناحیه برخی کشورهای غربی و به خصوص شیطان بزرگ(آمریکا) رخ داده که بار دیگر ماهیت سلطه گران غرب را برای مردم ما روشن‌تر کرد. 
 
وی ادامه داد: مشخص شد که چرا مردم ما مرگ بر آمریکا می‌گویند و به برخی کشورهای غربی و به ویژه آمریکا اعتماد ندارند، چرا که این کشور‌ها نه تنها پایبند به موازین اخلاقی و قوانین بین‌الملل نیستند، بلکه آنچه شایسته و درخور خودشان است به ملت ما نسبت می‌دهند و ایران را ناقض حقوق بشر می‌دانند و باید به آن‌ها گفت که حقیقتا پررویی و وقاحت هم حد و اندازه‌ای دارد.  
 
دادستان کل کشور افزود: امروز بسیاری از کشورهای دنیا از ظلم و ستم و زیرپا گذاشتن حقوق خود توسط آمریکا به عجز و ستوه آمده‌اند و این در حالی است که در طول تاریخ به دلیل نژادپرستی که در بعضی از کشورهای غربی وجود داشته، هزاران انسان بیگناه به صرف اینکه از‌نژاد آن‌ها نیستند مورد ظلم واقع شده‌اند.  
 
سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: کشورهای غربی به خاطر متامع دنیوی و برای سود بیشتر از زنان استفاده ابزاری می‌کنند و با این کار ظلم برزگی به زن و رکن رکین خانواده کرده‌اند.  
 
وی ادامه داد: آمریکا با اقداماتی که انجام داده و تصمیماتی که در مجامع خود اتخاذ کرده، دست خود را برای ملت ما رو کرده و مردم ما همچنان به این کشور بی‌اعتمادند، چرا که از طرفی به ملت ایران پیام می‌دهند که ما طرف شما هستیم و با ایران در حال مذاکره‌اند، اما از طرفی به ملت ما اعتماد ندارند.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مردم ما با مظالمی که از دولتمردان آمریکا سراغ دارند به آن‌ها اعتماد ندارند و مایه تاسف است که برخی در داخل تصور می‌کنند اگر به این کشور چراغ سبز نشان دهند، آمریکا با آن‌ها کنار می‌آید. مایه تاسف است که این افراد وقتی علیه آمریکا مطلبی بیان می‌شود ناراحت می‌شوند، مگر آن‌ها چه نسبتی با شیطان بزرگ دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آمریکا ، اقدامات ، اتخاذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.