اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان تهران:

آغاز طرح "مدیریت چرا" با هدف حفظ پوشش گیاهی و تقویت گیاهان مرتعی

اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان تهران از دامداران داراي پروانه چرا و مجريان طرح هاي مرتعداري خواست در اجراي طرح مديريت چرا با هدف حفظ پوشش گياهي و تجديد حيات گياهان مرتعي و بهره برداري اصولي و بهينه و همچنين جلوگيري از روند تخريب مراتع همکاري کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان تهران از دامداران داراي پروانه چرا و مجريان طرح هاي مرتعداري خواست در اجراي طرح مديريت چرا با هدف حفظ پوشش گياهي و تجديد حيات گياهان مرتعي و بهره برداري اصولي و بهينه و همچنين جلوگيري از روند تخريب مراتع  همکاري کنند.

اين سازمان تصريح کرده است در اجراي اين طرح از ورود زودهنگام دام و همچنين آوردن دام مازاد بر ظرفيت پيش بيني شده در پروانه چرا به مراتع جلوگيري مي شود.

ضروري است دامداران داراي مجوز مراتع ضمن تمديد پروانه چرا از ورود زودهنگام و همچنين تعليف دام مازاد بر ظرفيت مجاز در مراتع استان جدا خودداري کنند.

در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلف يا متخلفان بر طبق ضوابط موجود برخورد خواهد شد و پروانه مرتع داري اشخاص خاطي ضمن معرفي آنان به مراجع قضايي ؛ باطل مي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار