در راستاي حمايت از سياست هاي اقتصادي دولت صورت گرفت

اساتيد دانشگاه علوم پزشكي مشهد، كرمانشاه، بم و لارستان يارانه نقدي خود را براي توسعه بهداشت درمان اهداء كردند

دانشگاهيان دانشگاه هاي علوم پزشکی مشهد، كرمانشاه، بم و لارستان در راستاي حمايت از سياست هاي اقتصادي دولت، يارانه خود را براي توسعه بهداشت و درمان كشور اهدا كردند.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، در پي درخواست دولت از اقشار مختلف مردم براي انصراف از يارانه نقدي و هزينه آن در بخش بهداشت و درمان و توسعه كشور، هيئت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي مشهد، روساي دانشكده ها، روساي بيمارستان ها، مديران گروه هاي آموزشي و تعداد كثيري از اعضاي هيئت علمي اين دانشگاه مانند گذشته يارانه نقدي را به توسعه بهداشت و درمان و حمايت از توليد ملي كشور تقديم كردند.

همچنین اعضاي هيئت رئيسه و مديران دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه نيز در راستاي حمايت از اقشار آسيب پذير جامعه و ارتقاء نظام سلامت انصراف خود را از دريافت يارانه نقدي اعلام كردند. 

دكتر محمد رضا نيكبخت رييس دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه در اين باره اظهار داشت: انصراف از دريافت يارانه نقدي مي تواند براي توسعه كشور و به ويژه ارتقاء نظام سلامت و بهرمندي اقشار آسيب پذير جامعه از امكانات بهداشتي، درماني با كيفيت تر، بستر مناسبي را فراهم سازد.

بنا بر اين گزارش، هيئت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي بم نيز طي بيانيه اي اعلام كردند: به منظور كمك به قشر كم درآمد و توسعه رفاه و ارتقاء سلامت جامعه همانند دور اول از دريافت يارانه انصراف مي دهند.

اين گزارش مي افزايد: در راستاي حمايت از برنامه هدفمندي يارانه ها و پيشبرد اهداف دولت، رييس و اعضاي هيئت رئيسه و همچنين روساي بيمارستان هاي دانشكده علوم پزشكي لارستان از دريافت يارانه نقدي خود انصراف داده و اظهار اميدواري كردند كه با اين اقدامات بتوان گامي هر چند اندك در جهت افزايش خدمات و رفاه مردم كشور برداشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار