زنجان/

تدافعی بودن ازخصوصیات بارز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است

ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره گوش به فرمان رهبری، آماده دفاع از انقلاب و مرزهای کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان در جمع خبرنگاران ، با اشاره به انتخاب روز 29 فروردین ماه به عنوان روز ارتش، این انتخاب را مرهون حمایت امام راحل دانست و گفت : در روزهایی که ضد انقلاب داخلی و خارجی ، منافقین ، قصد انحلال ارتش را داشتند امام (ره) از این نیرو حمایت کرد.

سرتیپ موسویان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد افزود :ارتش همواره با تمام توان آماده دفاع از مرزهای هوایی ، دریایی و زمینی است.

وی به نقش ارتش در دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: این نیروی مردمی با اهدای خون 48 هزار شهید از سرزمین‌ ایران حفاظت کرده است.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان با تاکید براینکه ایران اسلامی هرگز قصد تعدی و تجاوز به خاک دیگر کشورها را ندارد ، تصریح کرد: ارتش ایران دارای ویژگی تدافعی است و همه امکانات خود را برای دفاع از تمامیت ارضی ایران استفاده می‌کند.

موسویان ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتشی با پشتوانه مردمی عنوان کرد و ادامه داد: تجهیزات و امکانات به روز ارتش ایران نشان از اقتدار و توانمندی بالای این نیرو دارد.

وی به افتخارآفرینی های تیپ 216 زرهی زنجان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد : این تیپ700 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

موسویان به برنامه های تیپ 216 زرهی زنجان به مناسبت گرامیداشت روزش ارتش اشاره و خاطر نشان کرد: مراسم رژه ، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با جانبازان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ، غبار روبی مزار شهدا ازجمله برنامه این تیپ است.

گفتنی است ؛ مراسم رژه نیروهای مسلح زنجان ، ساعت 30/8 صبح روز جمعه در محل بلوار 22 بهمن ، مابین میدان روزبه و مدرس ، شهر زنجان برگزار خواهد شد ./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.