کرمانشاه/

برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی در دانشگاه رازی

با حضور 80 تیم از سراسر کشور، اولین دوره مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

احسان یعقوبی، دبیر اجرایی اولین دوره مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی در دانشگاه رازی کرمانشاه،گفت: این اولین دوره مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی است که در دانشگاه رازی برگزار می شود اما پیش تر در این دانشگاه مسابقات درون دانشگاهی و منطقه ای نیز برگزار شده بود.

وی افزود: در این مسابقات که از امروز 24 فروردین تا فردا 25 فروردین در دانشگاه رازی درحال برگزاری است 80 تیم از سراسر کشور شرکت کرده اند.

یعقوبی ادامه داد: این مسابقات در سه قالب دانشجویی، دانش آموزی و آزاد برگزار می شود.

دبیر اجرایی اولین دوره مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی در دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: مسئولیت داوری این مسابقات ملی بر عهده انجمن ایران خرپا به عنوان تنها نهاد تخصصی سازه های ماکارونی در ایران است.

یعقوبی در خصوص نحوه داوری این دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات در چند گرایش؛ سازه های ماکارونی سنگین، راندمان و زیبایی برگزار می شود که در گرایش سازه های ماکارونی سنگین براساس باری که تحمل می کنند رتبه بندی می شوند، در گرایش راندمان با محاسبه باری که تحمل می کنند به وزنی که سازه دارد، رتبه بندی می شوند و در گرایش فرم زیبا براساس زیبایی ظاهری سازه رتبه بندی صورت می گیرد که این گرایش برای اولین بار است که در مسابقات سازه های ماکارونی مورد داوری قرار می گیرد.

دبیر اجرایی اولین دوره مسابقات کشوری سازه‌های ماکارونی در دانشگاه رازی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این مسابقات بیش از 150 میلیون ریال جایزه به سه گروه برتر از گرایش راندمان، سه گروه از گرایش سنگین، سه گروه از گرایش زیبایی و پنج گروه از بخش دانش آموزی تعلق می گیرد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، سازه ، ماکارونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.