مشاركت "منطقه آزاد ارس" در تكميل بزرگراه مرند - جلفا

مديركل راه وشهرسازي گفت: بزرگراه مرند - جلفا با مشاركت منطقه آزاد ارس تكميل مي شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان آذربايجان شرقي، مهندس عليزاده با اشاره به همكاري منطقه آزاد ارس در احداث 30كيلومتر باقيمانده از بزرگراه 60 كيلومتري مرند - جلفا، اظهار داشت: در جلسه اي كه به منظور بررسي تكميل پروژه بزرگراه مرند - جلفا با حضور معاون عمراني استاندار و مديرعامل منطقه آزاد ارس در جلفا برگزار شد مقرر شد 30 كيلومتر باقيمانده از مسير جلفا تا مرند به صورت مشاركتي توسط منطقه آزاد ارس و اداره كل راه و شهرسازي استان اجرا شود.

وي در ادامه افزود : باقيمانده اين بزرگراه از سمت پليس راه هاديشهر تا سه راهي عريان تپه به طول 15 كيلومتر توسط منطقه آزاد ارس و 15كيلومتر بعدي مسير نيز توسط اداره كل راه و شهرسازي استان همزمان عملياتي مي شود.

عليزاده ادامه داد: همچنين مقرر شد 11كيلومتر اجراشده توسط منطقه آزاد ارس تاسه راهي پليس راه هاديشهر كه در مرحله آسفالت ريزي است تا پايان ارديبهشت به بهره برداري برسد.

به گفته مديركل راه وشهرسازي مسير تعهدي اين اداره كل نيز از سمت مرند به جلفا تا پايان تيرماه جاري تكميل مي شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک آذری
۱۴:۲۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
لطفا تسریع در عملیات چهار بانده نموده محور مرند تا خوی را هم در دستور کار قرار دهید چرا که این محور شاهراه ایران و ارپا محسوب میشود
در ضمن ازمسئولین محترم هم تقاضای رسیدگی به چهار بانده نمودن محور خوی به سه راهی ایواوغلی را هم داریم ( بدلیل خسارات فراوان جانی در این محور )
آخرین اخبار