تبریز/

احداث بخش دیگری از بزرگراه مرند- جلفا توسط سازمان منطقه آزاد ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: در راستای تکمیل و تسریع در اتمام بزرگراه مرند - جلفا که یکی از شریانهای اصلی ارتباطی منطقه ارس با مرکز استان است ،احداث بخش دیگری از این مسیر 60 کیلومتری توسط منطقه آزاد ارس انجام می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عرب باغی افزود: در نشستی که به منظور بررسی مشکلات عدم اتمام پروژه بزرگراه مرند جلفا با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در جلفا برگزار شد مقرر گردید 30 کیلومتر باقیمانده از مسیر جلفا تا مرند بصورت مشارکتی توسط سازمان منطقه آزاد ارس و راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اجرا شود.

وی ادامه داد: همچنین جهت پایان یافتن تعهدات قبلی در خصوص پروژه مذکور بایستی 3 کیلومتر باقی مانده تا سه راه پلیس راه هادیشهر تا اردیبهشت ماه امسال توسط سازمان منطقه آزاد ارس و مسیر تعهدی اداره راه و شهرسازی از سمت مرند به جلفا تا پایان تیرماه جاری تحویل گردد.

عرب باغی اظهار داشت: بر اساس توافق های جدید بعمل آمده مقرر شد جهت تکمیل 30 کیلومتر بقیه این بزرگراه، از سمت پلیس راه هادیشهر تا سه راهی عریان تپه بطول 15 کیلومتر توسط منطقه آزاد ارس و مابقی مسیر نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان همزمان با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیاتی شود.

وی گفت: متاسفانه بدلیل تاخیر در اجرای پروژه مذکور و حجم بالای تردد و ترافیک در مسیر مرند جلفا همواره شاهد تصادفات و رویدادهای ناگواری هستیم که توسعه بیش از پیش منطقه آزاد ارس، لزوم اجرای هر چه سریعتر این پروژه را دوچندان کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های انجام یافته بخش اندکی از تعهد قبلی سازمان منطقه آزاد ارس از مسیر جلفابه سمت مرند باقیمانده که تا پایان اردیبهشت ماه به پایان می رسد.
 
 
انتهای پیام/س
برچسب ها: بزرگراه ، مرند ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.