زاهدان/

تاکید بر توسعه امکانات فرودگاهی منطقه آزاد چابهار

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خواهان برنامه ریزی جهت هم افزایی دستگاههای بهره بردار برای توسعه فرودگاه، در راستای جذب سرمایه گذاری و رفع مشکلات مردم شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، در این نشست که با حضور فرماندهی پایگاه شکاری شهید سرلشگر برادران دل حامد، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد محمود قلی زادگان برگزار شد ، حامدعلی مبارکی ضمن تقدیر از رویکرد دولت تدبیر و امید در راستای بهبود وضعیت مردم گفت: استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های اقتصادی، عمرانی و گردشگری منطقه و توسعه این صنایع، یکی از راه حل های از بین رفتن مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری مردم است.

وی ادامه داد: نیروی هوایی با توجه به قدمت حضور و فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با توسعه سواحل مکران نقش بسزایی در این زمینه دارد.

امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد محمود قلی زادگان نیز ضمن استقبال از تعامل و هم افزایی گفت: با عنایت به فرمایشات رهبر معظم همه بایستی قدمهایی با سرعت در جهت افزایش سطح کیفی مکران و علی الخصوص مردم برداریم.

قلی زادگان همچنین با اشاره به این که اکثر پروازها بدلیل عدم لایتینگ در روز صورت می گیرد و همچنین نیاز به رشد و توسعه منطقه گفت: بررسی هایی صورت گرفته ما می توانیم با تعامل و امکاناتی که نیروی هوایی دارد نقشی در توسعه منطقه داشته باشیم که برکاتش شامل کل مردم می گردد./

انتهای پیام/س

برچسب ها: توسعه ، فرودگاه ، منطقه ، ازاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.