گاردین:

السیسی، قهرمان جدید بازی‌های دیجیتالی

روزنامه گاردین در گزارشی نوشت : "عبدالفتاح السیسی" در بازی‌های جدید دیجیتالی ، به قهرمانی برای نجات مصر تبدیل شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه  انگلیسی گاردین در مقاله‌ای به قلم "پاتریک کینگزلی" ، خبرنگار این روزنامه در قاهره ،  با عنوان "سوپر سیسی ، قهرمان بازی‌های جدید در مصر"، به تبلیغاتی که برای عبدالفتاح السیسی به عنوان شخصی که قادر است مصر را پس از سال‌ها بی‌ثباتی نجات بخشد ، انجام می‌پذیرد ، اشاره کرد. 

کینگزلی در این مقاله نوشت : در خیابان‌های قاهره ،  ژنرال سیسی، که دولت "محمد مرسی" را در تابستان گذشته سرنگون ساخت ، به جایگاهی فوق بشری دست یافته است و هم اکنون نیز به دنیای دیجیتال وارد شده و توسط تولیدکنندگان بازی‌های دیجیتال ، سیسی به قهرمانی خارق‌العاده تبدیل شده است.

وی سپس می‌گوید : در یکی از بازی‌های دیجیتال که برای کاربرای اندروید ساخته شده است ، مردی نمایش داده می‌شود که درحال پرواز در آسمان قاهره  ، سعی دارد تا این کشور را نجات دهد و به احتمال زیاد منظور همان عبدالفتاح السیسی می‌باشد.

خبرنگار روزنامه گاردین سپس می‌گوید : در واقعیت نیز در قاهره عکس سیسی بربالای ساختمان‌ها و تابلوها در بیشتر جاده‌های اصلی نصب می‌گردد و بسیاری رهبری وی را راه حل 3سال بی ثباتی در این کشور می‌دانند.

کینگزلی می‌گوید : در این بازی سیسی بر بالای اهرام و دریای نیل پرواز می‌کند و در آن سعی دارد تا از حملات و انفجارات جان سالم بدر ببرد ؛ چیزی که برخی می‌گویند منظور حملاتی است که برضد ارتش و افراد پلیس انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار