سردار حاجي‌زاده در جمع خبرنگاران:

در بحث دفاعي مشخص شد كه تحريم‌ها فايده‌اي ندارد

فرمانده هوافضاي سپاه گفت: با روحيه ايستادگي در مقابل دشمن مي‌توانيم باور كنيم كارهاي سخت‌تر از پيشرفت‌هاي موشكي نيز توسط ملت ايران و مسئولين دست‌يافتني است.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران،‌ سردار اميرعلي حاجي‌زاده فرمانده نيروي هوافضاي سپاه در حاشيه يادواره سرداران و 146 شهيد گروه توپخانه 63 خاتم‌الانبياء‌ سپاه كه در تالار لانه جاسوسي سابق برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز يادواره شهيد بزرگوار فرمانده دلاور شهيد حبيب‌الله كريمي و 146 فرمانده شهيد گروه توپخانه 63 خاتم‌الانبياء‌ بود كه همه خانواده شهداي مجموعه پدافند حضور داشتند و به بهانه اين محافل و يادمان‌ها و راهيان نور و وصيت‌نامه شهدا است كه رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ زنده نگه داشتن ياد شهدا كمتر از شهادت نيست و انقلاب را حفظ كنيد زيرا آنها رفتند و شهيد شدند.  
 
وي افزود: اين انقلاب بوجود آمد و تثبيت شد و خالص‌ترين رزمندگان ما شهيد و جانباز شدند و بهترين‌ها بودند، اين زنگاري بر دل‌هاي ماست كه تحت نور آنها و هدايت مقام معظم رهبري به اين راه ادامه دهيم.  
 
سردار حاجي‌زاده درباره شهيد حبيب‌الله كريمي فرمانده گروه توپخانه 63 انبياء سپاه تصريح كرد: اين شهيد بزرگوار در ابتداي شروع جنگ تحميلي بورسيه شركت در يكي از دانشگاه‌هاي معتبر اروپا را داشت و مسير جبهه‌هاي دفاع مقدس را پيمود كه به زودي فرماند‌ه‌اي در حد تيپ شد و عمليات‌هاي بزرگ را هدايت كرد و پيروزي‌هاي بزرگ آفريد.  
 
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه ادامه داد:‌ شهيد حبيبالله كريمي يكي از صدها و هزارها نفر شهيدان گمنام است كه حتي مردم تهران هم زياد او را نمي‌شناسند،‌وي از آبادان كار خود را با قسمت توپخانه آغاز كرد و در نهايت به شهادت رسيد.  
 
وي در پاسخ به سوالي درباره همكاري توپخانه ارتش و سپاه گفت: حفاظت بعضي از اماكن حساس،‌مناطق و پادگان‌ها و يگان‌هاي سپاه به عهده خود سپاه است و در ضمن با ارتش همكاري داريم و سامانه خوبي براي دفاع داريم و به زودي شاهد دستاوردهاي خوبي خواهيد بود.  
 
سردار حاجي زاده در ارتباط نامگذاري سال جديد توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت:‌همانطور كه اول فروردين مقام معظم رهبري دو دستاورد مهم را به عنوان الگو مطرح كردند يعني هواپيماي بدون سرنشين و بخش موشكي كه اين كارها با حركت جهادي انجام شده نشان مي‌دهد كه كارهاي سخت‌تر از اين نيز توسط ملت ايران و مسئولين دست يافتني است.  
 
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه  تصريح كرد: با روحيه ايستادگي در مقابل دشمن و اينكه باور كنيم مي‌توانيم در بحث دفاعي اين اتفاق افتاده يعني دشمنان در اين بخش نمي‌گويند كه بياييم مذاكره كنيم وگرنه تحريم مي‌كنيم، لذا تحريم‌ها فايده‌اي ندارد بنابراين در بحث دفاعي به اين نكته رسيديم و در بخش اقتصادي نيز مي‌توانيم اين حركت جهادي را داشته باشيم.   
 
وي درباره فرمايشات مقام معظم رهبري در سفر به مناطق راهيان نور كه فرمودند تاريخ دفاع مقدس در حال تحريف و سوء تعبير است، گفت: اين به اين دليل است كه عده‌اي در كشور وجود دارند كه مخالف شهدا و اين محافل و حتي تفحص و تشييع شهدا و راهيان نور هستند.  
 
سردار حاجي‌زاده خاطرنشان كرد: اين افراد مخالف حركت‌هاي انقلابي و راه امام هستند و اين موضوع از اول انقلاب هم بوده و ملت شريف ايران و آنها كه اعتقاد به نظام و رهبري دارند همواره در اكثريت هستند.  
 
انتهاي پيام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار