شهرکرد/

دستیابی ایران به فناوری صلح آمیز هسته ای، چشم جهانیان را خیره کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، فرار رسیدن 20 فروردین، روز ملی فناوری هسته ای را تبریک گفت و افزود: دستیابی ایران به فناوری صلح آمیز هسته ای، چشم جهانیان را خیره کرد .

در پیام قاسم سلیمانی آمده است: در این برهه از تاریخ، اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران در پرتو اتکا به توانمندی های علمی و پژوهشی کشور متجلی شده و دل مردم کشور را شاد و چشم جهانیان را خیره کرده است.
این پیام می افزاید: جوانان ایران اسلامی عزم راسخ خود را با دستیابی به دانش صلح آمیز هسته ای و بومی سازی آن نشان داده و استقلال علمی و اقتدار ملی کشور را به نمایش گذاشتند.
سلیمانی در این پیام یادآور شد: این پیروزی بزرگ و ارزشمند، در شرایطی به دست آمد که دشمنان ایران اسلامی با توطئه های فراوان و راه انداختن هیاهوهای سیاسی، تدارک گسترده رسانه ای، اعمال تحریم های همه جانبه و وارونه نشان دادن حقایق، نتوانستند ضربه ای به حرکت رو به رشد و موقعیت ممتاز و تأثیرگذار ایران در سطح منطقه و جهان وارد کنند.
در بخش بعدی پیام استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: اکنون موضوع استفاده از این دانش صلح آمیز در ایران، تنها یک مسأله داخلی نیست، بلکه نشانه شفافی از ایستادگی ملت های مظلوم و عدالتخواه جهان در برابر استکبار و زورگویان عالم است که فریاد مقاومت و آزادیخواهی را در نقاط مختلف دنیا جهان طنین انداز کرده اند.
وی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: بی شک این پیروزی غرور انگیز ملی که در سایه درایت و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در دفاع از حقوق ملت به دست آمده است .
وی در پایان این پیام با ارج نهادن به تلاش ها و زحمات ارزشمند تمامی دانشمندان کشورمان، این روز به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، ریاست  جمهوری و تمامی هموطنان عزیز به ویژه مردم استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد در سالی که مقام معظم رهبری انرا سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری کردند، شاهد پیشرفت و شکوفایی بیشتر ایران اسلامی در زمینه های مختلف باشیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.