جدیت فرمانداری ملارد در برگزاری جلسات ملاقات‌های مردمی

معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری ملارد گفت: مجموعه فرمانداری برگزاری جلسات ملاقات مردمی بصورت هفتگی و ماهیانه را با جدیت پیگیری و دنبال می‌نماید.

فاضل اکبری طارمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت حضور مسئولین در کنارمردم و رصد نارسایی‌ها و مشکلات شهروندان،‌اظهار داشت: جلسات دیدارهای مردمی با شهروندان شریف ملارد بصورت هفتگی در فرمانداری ملارد دنبال می‌شود و در کنار آن مسئولین ادارات شهرستان ملارد با محوریت فرمانداری ماهی یکبار با حضور میدانی در مناطق گوناگون این منطقه، مشکلات و دغدغه‌‌های شهروندان را بررسی و برای رفع و دفع آن، در حد اختیارات قانونی خویش، اقدامات لازم را مبذول می‌دارد.

وی در ادامه افزود: در طی جلسات ماهانه حضور مسئولین در اقصی نقاط شهر اعم از مساجد، محلات و ... مشکلات مردم منعکس می‌شود و در محل برگزاری جلسات، مسائل بررسی می‌شود و تدابیر مقتضی لازم اتخاذ می‌گردد و در بخش‌های دیگر که نیازمند پیگیری و رایزنی‌ها و دستگاه‌های ذیربط است، تمهیدات لازم، اعمال می‌شود.

وی در پایان ضمن اشاره به اهمیت برگزاری جلسات این‌چنینی و بار مسئولیت و تعهداتی که به تبع برای مسئولین به همراه دارد، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یک نظام مردمی محسوب می‌شود که از برجسته‌ترین شاخصه‌های آن نیز به شمار می‌رود و این رویه در حل مسائل و مشکلات شهرستان، تاکنون ثمرات و بازدهی‌های مطلوب اثر بسیاری در بر داشته و به حول و قوه الهی این رویکرد در آینده نیز استمرار پیدا خواهد کرد.

انتهای‌پیام/
 

برچسب ها: ملرد ، ملاقات ، مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن بهفرشاد
۱۰:۵۰ ۲۷ تير ۱۳۹۳
باعرض سلام وقبولی طاعات.اینجانب حدود یکسالیست ساکن مسکن مهر14500واحدی صفادشتم هیچ تغیری نکرده منظورم ساخت مدرسه .درمانگاه .کلانتری ومسجد...بخاطر همین مسایل کسان دیگر نمیا یند برای نشستن. مگر اینکه این یک سیاست باشد که کسی نیاید.اگر بودجه نیست پس چرا برای پرند بودجه هست .ماهم نیاز به این حداقل امکانات راداریم ..
امثال ما از سر ناچاری اونجا ساکنیم .حداقل شما مارا یاری برسانید.
09368863782
باتشکر فراوان