آیت‌الله مکارم شیرازی:

قوه قضائیه در برخورد با حرمت شکنان جدی است

آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که مسئولان به فریضه امر به معروف و آمران به معروف و ناهیان از منکر توجه جدی تری داشته باشند، گفت: موضوع شهید خلیلی را با رییس قوه قضائیه مطرح کردم، این دستگاه در برخورد با حرمت شکنان جدی است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت الله مکارم شیرازی" عصر روز گذشته در جمع خانواده طلبه ناهی از منکر، "شهید خلیلی" با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والا مقام و با بیان این که مردم نباید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت باشند، اظهار داشت: مسئولان باید به  امر به معروف و نهی از منکر و آمران به معروف و ناهیان از منکر توجه جدی تری داشته باشند.
 
آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر ذخیره‌ای برای یوم‌المعاد خود خواهند داشت، تصریح کرد: باید بیشتر فعالیت کنیم تا مقدمه‌ای فراهم شود امر به معروف و نهی از منکر زنده شده و تبدیل به ارزش شود و مردم هم در این گونه موارد حمایت کنند.

معظم‌له با بیان این که مردم نباید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت باشند، خاطرنشان کرد: ما همواره تذکرات لازم را داده و خواهیم داد.
 
وی با بیان این که قوه قضائیه نیز در برخورد با حرمت شکنان مصمم است، گفت: این موضوع را با رئیس قوه قضائیه مطرح کردم که اگر قضیه شهید خلیلی را جدی نگیرید، قوه قضائیه زیر سئوال می‌رود و امر به معروف و نهی از منکر کمرنگ می‌شود و ایشان تاکید کردند  قوه قضائیه در این کار جدی است.
 
این مرجع تقلید بیان داشت: اخیرا شرایط تغییر کرده است و امشب نیز مجلس گرامیداشتی از سوی نهادهای مختلف حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد که جامعه نسبت به این مساله حساس شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار